در واقع، شیائومی از گواهی IP برای پیشینیان خود استفاده نکرده است، که بسیاری حتی نمی دانستند. در واقع، فرض می شود که چنین گوشی های هوشمند گران قیمتی همگی به طور خودکار ضد آب هستند. بیشتر اوقات آنها هستند، اما شیائومی برای صرفه جویی در هزینه به سادگی از صدور گواهینامه صرف نظر کرد. بنابراین امنیت بیشتری با نسل جدید وجود دارد. در تصویر می توانید دوباره طراحی آیفون شیائومی 13 را به وضوح مشاهده کنید.

شیائومی همچنین دو تیزر برای گوشی های هوشمند برتر جدید در Weibo منتشر کرده است. یک بار تصویر بالا با خطوط دو گوشی هوشمند. این امر طراحی زاویه‌دار آیفون ۱۳ شیائومی ۱۳ را تایید می‌کند، در حالی که گفته می‌شود شیائومی ۱۳ پرو همچنان از طراحی نمایشگر دو لبه متمایز برخوردار است. تیزر دوم واقعاً چیزی است، زیرا شیائومی آن را تأیید می کند گواهی IP68:

شیائومی 13 طبق IP68 ضد آب می شود. (منبع تصویر: شیائومی)
تصاویر همچنین تایید می‌کنند که گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 به دوربین‌های لایکا مجهز هستند و بنابراین باید کیفیت تصویر خوب تا بسیار خوب را ارائه دهند. تلفن های همراه جدید نیز از نظر عملکرد کم نخواهند بود. اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد شد که جهشی بزرگ در عملکرد به ارمغان می آورد. عملکرد بهتر باید در اندروید 13 با MIUI 14 قابل توجه باشد. تمام جزئیات در تاریخ 1 دسامبر در دسترس خواهد بود. مثل همیشه، ارائه برای اروپا باید چند هفته بعد انجام شود.