شیائومی 13 اولترا در آلمان راه اندازی می شود

به روز رسانی از 6 ژوئن 2023: شیائومی 13 اولترا را در 12 ژوئن 2023 به طور رسمی به آلمان خواهد آورد. اولین بار در اواسط آوریل 2023 در چین ارائه شد و تنها چند هفته بعد در بازار اینجا عرضه خواهد شد. شیائومی هنوز قیمتی را اعلام نکرده است.

شیائومی 13 اولترا مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 است که به گونه ای طراحی شده است که عملکرد کامل خود را در مدت زمان طولانی و با خنک کنندگی بسیار موثر ارائه دهد. شیائومی وعده یکی را می دهد ظرفیت خنک کنندگی، 300 درصد بالاتر از یک محفظه بخار کلاسیک دروغ.

شیائومی 13 اولترا رسما در چین عرضه شد. این شرکت چینی واقعاً در این زمینه بزرگ است و در درجه اول به دوربین جدید لایکا متکی است در مجموع چهار سنسور، هر کدام با وضوح 50 مگاپیکسل. یک سونی IMX989 به عنوان سنسور اصلی استفاده می شود که توسط سه سنسور سونی IMX 858 پشتیبانی می شود که زاویه فوق عریض، لنز تله فوتو و یک لنز سوپر تله فوتو را تشکیل می دهند. تعامل بین دوربین ها باید به طور یکپارچه کار کند، به طوری که هنگام زوم کردن انتقال تمیز بدون از دست دادن کیفیت ممکن هستند.

محتوای خارجی قابل نمایش نیست.

شیائومی با 13 اولترا، گوشی هوشمند رده بالای مورد انتظار خود را ارائه کرده است که مستقیماً با گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ رقابت می کند. اگرچه تمرکز روی دوربین لایکا است، سایر اطلاعات فنی و قیمت نیز قانع کننده هستند. اکنون راه اندازی آلمان نیز قطعی است.

شیائومی

شیائومی 13 اولترا با دوربین نهایی لایکا

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

شیائومی 13 اولترا برای اولین بار در چین ظاهر می شود. سه پیکربندی وجود دارد:

  • 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 5999 یوان (حدود 796 یورو)
  • 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 6499 یوان (حدود 862 یورو)
  • 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی به قیمت 7299 یوان (حدود 986 یورو)

در آلمان فعلاً باید به Xiaomi 13 Pro بسنده کنیم:

Xiaomi 13 Ultra: قیمت و در دسترس بودن

شیائومی یک گرافیک زیبا منتشر کرده است که نشان می دهد از کدام سنسور دوربین و در چه زمانی استفاده می شود:

اما نه تنها دوربین باید خوب باشد، بلکه صفحه نمایش نیز باید خوب باشد. شیائومی به یک پنل کاملا جدید متکی است که دارای یک حداکثر روشنایی تا 2600 نیت. بنابراین شیائومی درخشان ترین صفحه نمایش گوشی هوشمند تا به امروز را ارائه می دهد و حتی اپل را شکست می دهد:

مقاله اصلی:

دوربین ها نه تنها باید هنگام زوم کردن کاملاً با هم کار کنند، بلکه باید بتوانند شرایط نور را حتی بهتر پوشش دهند. هدف همه این است عکس ها طبیعی تر و بهتر به نظر می رسند. این شرکت چینی همراه با لایکا، زمان زیادی را صرف بهینه سازی تصاویر کرده است تا بیشترین بهره را از آنها ببرد. برای حرفه ای ها، شیائومی خلاصه ای از تمام مشخصات فنی دوربین را منتشر کرده است:

رئیس شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که شیائومی 13 اولترا در سراسر جهان عرضه شد. زمان و قیمت آن هنوز مشخص نیست. با این حال، تلفن همراه اولترای جدید مطمئناً در آلمان ارزان نخواهد بود. می تواند به 1500 یورو برسد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

باتری Xiaomi 13 Ultra اندازه گیری می کند 5000 میلی آمپر ساعت و با کابل 90 وات و بی سیم با 50 وات شارژ می شود. شیائومی تراشه Surge G1 را برای مدیریت باتری ادغام کرده است تا بتوان به زمان اجرا بهینه دست یافت. در غیر این صورت، تلفن همراه هر چیزی را که دلتان بخواهد ارائه می دهد. ذخیره سازی سریع UFS 4.0، گواهی IP68 و موارد دیگر وجود دارد. شیائومی اساساً تمام کادرها را برای یک گوشی هوشمند رده بالا مشخص کرده است.