شیائومی ردمی نوت 11 یک گوشی هوشمند میان رده نسبتا ارزان است. در اینجا چیزهای زیادی با قیمت حدود 120 یورو ارائه می شود: 6.4 اینچی بسیار خوب استصفحه نمایش AMOLED. نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح +FHD اطمینان از یک تصویر واضح و صاف یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه، باتری با ابعاد سخاوتمندانه با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. حتی با استفاده فعال، به راحتی یک روز کامل دوام می آورد، با استفاده معمولی حتی دو یا بیشتر.

همچنین باید به طور مثبت تأکید کرد که کاملاً شیک است طرح، که توسط یک کار محکم حمل می شود. از نظر کارایی البته با این قیمت نباید انتظار معجزه داشت چون به عنوان پردازنده اسنپدراگون 680 کمی قدیمی تر نصب شده است، همچنین یک دوربین 50 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. تلفن همراه جدیدترین بازی ها را با بهترین کیفیت مدیریت نمی کند. به طور کلی، عملکرد خوب است، با این حال، و هیچ چیز مانع از موج سواری روزمره، برقراری تماس تلفنی و کار نمی شود. با این حال، شما بیهوده به دنبال یک ماژول 5G خواهید بود. در مجموع، Redmi Note 11 یک گوشی واقعی است ارزش فوق العاده برای پول کار اسب.

پیشنهاد در شیائومی را ببینید

اگر Pro را ترجیح می دهید، Redmi Note 11 Pro در حال حاضر با قیمت مناسب همراه با قرارداد تلفن همراه از Curved در دسترس است. بنابراین، انتخاب بهتر برای همه کسانی که به دنبال تلفن همراه با تعرفه هستند: