شیائومی یک دشمن جدید دارد

این چیزی است که تلفن‌های پیکسل فعلی Google می‌توانند انجام دهند:

کاری که شیائومی بهتر از گوگل می تواند انجام دهد

هنگامی که شیائومی گوشی های هوشمند جدیدی را معرفی می کند، این شرکت چینی در درجه اول خود را با اپل مقایسه می کند. تولیدکننده آیفون معیار همه چیز برای شیائومی است، اگرچه سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان نیز یک انتخاب محبوب است. اما اکنون شرکت سومی وجود دارد که می خواهد از شیائومی پیشی بگیرد.

شیائومی

شیائومی خود را با گوگل مقایسه می کند

شیائومی همیشه دوست دارد هنگام ارائه گوشی های هوشمند جدید از صحنه برای مقایسه آن با سایر تلفن های همراه استفاده کند. مناطق مختلفی انتخاب شده است که تلفن همراه شیائومی در آنها بهتر است. این بیشتر به آیفون های اپل و گاهی سامسونگ نیز می رسد. گوگل با گوشی های پیکسل جدید است. اکنون شیائومی همچنین تشخیص داده است که گوشی‌های هوشمند پیکسل رقابت واقعی هستند. شیائومی کیفیت تصویر دوربین را اینگونه ارزیابی کرد Redmi Note 12 Pro+ در مقایسه با دوربین Pixel 6a – و البته برنده شد (منبع: SmartDroid).

حتی اگر تلفن‌های هوشمند پیکسلی بهتر و بهتر شوند، شیائومی در بخش‌های خاصی از آن بیشتر استفاده می‌کند. به عنوان مثال، نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی بالاتر، باتری های بزرگتر و فناوری شارژ بسیار قوی تر وجود دارد. گوشی‌های شیائومی اکنون تا 210 وات شارژ می‌شوند، در حالی که گوگل در چیزی بیش از 20 وات گیر کرده است. در مقابل، تلفن های همراه گوگل از نظر نرم افزار، دوربین و سیاست به روز رسانی امتیاز کسب می کنند. بنابراین سال هیجان انگیزی در طبقه متوسط ​​خواهد بود.

Pixel 6a در واقع تبدیل به یک دشمن واقعی برای شیائومی شده است، زیرا تلفن همراه گوگل که قیمتی کمتر از 400 یورو دارد، تقریباً همه گوشی های هوشمند دیگر را در تست دوربین کور شکست داد. از جمله مدل‌های بسیار گران‌تری مانند iPhone 14 Pro Max یا Samsung Galaxy S22 Ultra. و با Pixel 7a، تلفن همراه گوگل حتی بهتری معرفی شده است که معایب نسل قبلی خود را از بین می برد. در محدوده قیمت حدود 400 یورو بنابراین برای شیائومی واقعا سخت خواهد بودبرای رقابت با گوگل بنابراین جای تعجب نیست که شیائومی اکنون تلفن های همراه خود را با دستگاه های پیکسل مقایسه می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع