شیائومی گوشی های هوشمند قدیمی را پشت سر نمی گذارد

برخلاف رابط کاربری سامسونگ، MIUI متعلق به شیائومی است به نسخه اندروید مرتبط نیست. شیائومی همچنین می تواند این نرم افزار را برای گوشی های هوشمندی که اندروید 13 ندارند و همچنان از اندروید 12 استفاده می کنند، ارائه دهد. بر این اساس، شیائومی در امکان ارائه یک رابط جدید با نوآوری‌ها، صرف نظر از ارتقای اصلی اندروید، بسیار آزادتر است. به ویژه تلفن های همراه قدیمی در سال های اخیر از این استراتژی سود برده اند، حتی اگر برخی از آنها به نسخه های قدیمی اندروید مجهز شده باشند.

Xiaomi 12S Ultra: تلفن هوشمند مفهومی با لنز قابل تعویض از لایکا

شیائومی 13 به زودی معرفی می شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو، شیائومی به زودی گوشی های برتر جدید جدیدی را معرفی خواهد کرد که نه تنها به اندروید 13، بلکه به MIUI 14 نیز مجهز هستند. رابط جدید باید نوآوری هایی از جمله کاهش قابل توجهی در bloatware و تبلیغات ارائه دهد. گوشی های هوشمند همچنین باید با رابط کاربری بسیار سفارشی شده سریعتر کار کنند. اما نه تنها تلفن های همراه جدیدتر MIUI 14 را به عنوان یک به روز دریافت می کنند، بلکه طبق آخرین اطلاعات نیز شیائومی 10، که تقریباً سه سال پیش ارائه شد (منبع: GizChina). در واقع، این گوشی از قبل عرضه می‌شد، اما گوشی‌های هوشمند برتر سابق را می‌توان به‌درستی با آن به‌روزرسانی کرد.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو پس از یک تاخیر اولیه در تاریخ 11 دسامبر 2022 به طور رسمی معرفی خواهند شد. MIUI 14 به طور رسمی در آنجا ارائه می شود، جایی که ما نه تنها متوجه خواهیم شد که چه ویژگی های جدیدی وجود دارد، بلکه همچنین خواهیم فهمید که آیا این نرم افزار واقعاً در مدل های قدیمی تر استفاده می شود یا خیر. این اطلاعات در ابتدا فقط برای چین اعمال می شود، اما بیشتر اطلاعات مربوط به ایده های اروپا است.

شیائومی به زودی از دو گوشی هوشمند برتر جدید و در عین حال رابط کاربری جدید MIUI 14 رونمایی خواهد کرد. این شرکت چینی نه تنها این را به گوشی های هوشمند جدید می آورد، بلکه طبق آخرین اطلاعات، مدل های قدیمی تر را نیز ارتقا می دهد.

شیائومی

شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را به گوشی‌های قدیمی‌تر می‌آورد

شیائومی با دوربین گوشی هوشمند خود یک قدم جلوتر رفته است: