Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
شیائومی در حال تجدید نظر است: استراتژی جدید گوشی های هوشمند کار می کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

شیائومی در حال تجدید نظر است: استراتژی جدید گوشی های هوشمند کار می کند

شیائومی اخیراً در بازار گوشی های هوشمند کار راحتی نداشته است. با این حال، ارقام سه ماهه ای که اکنون منتشر شده نشان می دهد که این شرکت چینی همچنان عملکرد خوبی داشته است. این نیز به لطف استراتژی جدیدی است که شیائومی در حال پیگیری آن است.

شیائومی

شیائومی به “حق بیمه” متکی است

این موضوع در بسیاری از تلفن های همراه رده بالای شیائومی نیز قابل توجه است. در حالی که قبلاً ویژگی‌های خاصی مانند ویژگی‌های ضدآب یا موارد مشابه وجود نداشتند، اکنون می‌توانید همه چیز را از شرکت چینی دریافت کنید و این مورد با استقبال خوبی مواجه شده است. بیش از 600 میلیون کاربر ماهانه MIUI در حال حاضر وجود دارد. رئیس شیائومی از این اعداد عالی خوشحال است:

شیائومی با 13، 13 پرو و ​​13 لایت، سه گوشی هوشمند جدیدترین نسل را در آلمان عرضه کرده است. با Xiaomi 13 Ultra مدل ممتاز مطلق عرضه می شود که حتی تجهیزات و دوربین بهتری دارد. قبلاً در چین عرضه شده است، اما اکنون قرار است نوبت ما باشد. با این حال، همانطور که اخیرا اعلام شد، تلفن همراه ارزان نخواهد بود.

شیائومی 13 اولترا معرفی شد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شیائومی همچنان یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان است. این شرکت چینی در گذشته به گوشی های موبایل ارزان و خوبش معروف بود. در این میان، برترین گوشی های هوشمند شیائومی می توانند به سرعت بیش از 1000 یورو قیمت داشته باشند. Xiaomi 13 Pro که اخیراً آزمایش کردیم حتی به 1299 یورو می رسد. دقیقاً چنین گوشی های هوشمند آینده شیائومی هستند. را تغییر استراتژی از تصویر ارزان به “پرمیوم سازی” مدل ها با موفقیت ساخته شد، این شرکت اعلام کرد:

با این حال، شیائومی روی موفقیت های خود استراحت نمی کند به سرمایه گذاری هنگفت در تحقیق و توسعه ادامه می دهدتا عقب نمانند به خصوص در زمان کنونی که بسیاری از مردم تلفن های همراه قدیمی خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند، سازندگان گوشی های هوشمند مانند شیائومی باید چیزی را برای متقاعد کردن مشتریان به دستگاه های جدید ارائه دهند.

شیائومی 13 اولترا به زودی عرضه می شود