خوب و ارزان: برند خود Edeka نیز به عنوان شعار شیائومی کاملاً کار می کند. در این کشور، سازنده چینی در درجه اول از طریق نسبت قیمت به عملکرد عالی خود نامی برای خود دست و پا کرده است. در ربات آشپزی هوشمند، جایگزین Thermomix خود شیائومی، عمیقاً در جیب های این شرکت فرو می رود.

شیائومی ربات آشپزی هوشمند را با قیمتی گزاف به آلمان می آورد

شیائومی چیزی بیش از گوشی های هوشمند برای ارائه دارد:

جایگزین ترمومیکس در یک نگاه

Thermomix لذت ارزانی نیست: Vorwerk 1399 یورو برای غذاساز خود می خواهد. اما هر آشپز آماتوری نمی خواهد این قیمت را بپردازد. جایگزین Thermomix از شیائومی هزینه کمتری دارد و هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای استانداردهای شیائومی، ربات آشپزی هوشمند هنوز به طرز شگفت آوری گران است.

شیائومی

دستور العمل های مناسب (در حال حاضر بیش از 200) از جمله دستورالعمل های گام به گام را می توان در صفحه نمایش 8 اینچی لمسی در نظر گرفته شود.

برای 1199 یورو غذاساز هوشمند اکنون در آلمان نیز موجود است (به شیائومی مراجعه کنید). شیائومی تنها 200 یورو از Thermomix اصلی کم کرده است. سایر غذاسازهای چند منظوره با اتصال دستور غذا حتی به میزان قابل توجهی ارزان تر هستند – مانند غذای مسیو از Lidl که با قیمت 449 یورو در دسترس است.

جایگزین Thermomix از شیائومی 1199 یورو قیمت دارد. (منبع تصویر: شیائومی)

ربات آشپزی هوشمند برای چین در پایان ماه سپتامبر ارائه شد و اکنون از طریق فروشگاه آنلاین خود شیائومی در آلمان نیز در دسترس است. همانطور که گفتم قیمت 1199 یورو تغییر کرده است. اگر می‌خواهید پول کمتری خرج کنید، می‌توانید غذاساز مناسب را در مرور کلی ما پیدا کنید: Thermomix و جایگزین‌های Bosch، Lidl و Aldi در یک نگاه.