شیائومی یکی از مهم ترین شرکت ها در زمینه توسعه فناوری های جدید است. این شرکت چینی جرات انجام کارهایی را دارد که هیچ سازنده دیگری انجام نمی دهد. شیائومی در ابتدا به فناوری‌های شارژ سریع برای گوشی‌های هوشمند متکی بود. حالا گفته می شود رکورد جدیدی به دست آمده است که به وضوح از رقابت پیشی گرفته است.

شیائومی

شیائومی می خواهد گوشی های هوشمند 210 واتی را شارژ کند

شیائومی در حال حاضر گوشی های هوشمند خود را با حداکثر توان 120 وات از طریق کابل شارژ می کند. این بسیار سریع است، اما این برای شرکت چینی کافی نیست. شیائومی قبلاً در ویدیوی سال گذشته عملکرد شارژ 200 واتی را نشان داده بود. از آن زمان ما منتظر راه اندازی ویژگی جدید هستیم. این ممکن است به زودی اتفاق بیفتد و سرعت بارگیری حتی می تواند کمی بیشتر از آنچه قبلاً شناخته شده بود باشد. شیائومی دارد یعنی یک منبع تغذیه 210 واتی را توسعه داده و تاییدیه دریافت کرده است (منبع: Xiaomiui). یک باتری در کمتر از 8 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می شود.

با Xiaomi 12T و Xiaomi 13، دو نامزد برای استفاده احتمالی از فناوری شارژ 210 واتی وجود دارد که باید اواخر امسال ارائه شود. از آنجایی که منبع تغذیه جدید قبلا تایید شده است، یکی از گوشی های هوشمند بعدی می تواند به آن مجهز شود. فناوری جدید به اروپا نیز می آید، زیرا نسخه اتحادیه اروپا نیز تایید شده است.

آیا آداپتور برق 210 وات هنوز هم موجود است؟

سرعت شارژ گوشی های هوشمند شیائومی به این صورت است:

شیائومی گوشی های هوشمند را با 200 وات شارژ می کند