شکست مایکروسافت: تصاحب اکتیویژن بلیزارد تایید نشد

ایکس باکس برنامه های بزرگ زیادی برای آینده دارد. به عنوان مثال، فیل اسپنسر همچنین در ماه آگوست در مورد پلتفرم های انحصاری بلومبرگ اظهار نظر کرد. در اینجا او آرزو می کند که اینها در آینده کاهش یابد. برای صنعت سالم تر خواهد بود، اگر در چندین سیستم در دسترس بودند.



منبع به روز رسانی از 1 نوامبر 2022: وقتی نوبت به معامله‌ای به بزرگی تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت می‌رسد، باید از منابع زیادی به دنبال تایید باشد. مقامات ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و سایر کشورها هنوز موافقت خود را اعلام نکرده اند مقامات اتحادیه اروپا نیز در حال حاضر هیچ تاییدیه ای نمی دهند برای تصاحب پیشنهادی

مایکروسافت اجازه داد تا یک مهلت برای تعهدات سپری شود. کمیسیون اروپا به پلتفرم های پلی استیشن و رایانه شخصی نیاز دارد پس از تصاحب در معرض ضرر قرار نگیرید.

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرد که برای مثال، Call of Duty باید تا زمانی که کنسول سونی وجود دارد، برای پلی استیشن ظاهر شود. گروه ایالات متحده حداقل در جهت مورد نیاز حرکت می کند.

سونی احتمالا قرارداد آینده با اکتیویژن بلیزارد را دوست ندارد، اما دوست دارد تصاحب مزایای زیادی به همراه دارد حداقل این چیزی است که مایکروسافت ادعا می کند. طبق یک وب سایت جدید، این شرکت تنها طرفی نیست که سود می برد. همه چیز همچنین باید فقط تأثیر مثبتی بر بازیکنان و توسعه دهندگان داشته باشد، زیرا آنها کانون ایکس باکس خواهند بود (منبع: مایکروسافت).

واقعا نمی دانید در حال حاضر چه بازی کنید؟ ما برای شما نکاتی داریم:

رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر امیدوار است که عناوین انحصاری در آینده کاهش یابد

در نهایت، مایکروسافت با خرید اکتیویژن بلیزارد می خواهد به آن دست یابد رقابت بیشتر در فضای موبایل هستند. این شرکت همچنین به رقابت بیشتر در بازی‌های سنتی امیدوار است، جایی که سونی و نینتندو “بزرگترین ارائه دهندگان باقی خواهند ماند.”

مقاله اصلی:

ایکس باکس می خواهد به گیمرها و توسعه دهندگان کمک کند

مایکروسافت اخیراً یک وب‌سایت رسمی ایجاد کرده است که در آن شرکت مزایایی را که خرید Activision Blizzard به همراه دارد فهرست می‌کند. اما چندین مقام هنوز در مورد این معامله بزرگ سؤالات باز دارند. اکنون اتحادیه اروپا در حال بررسی دقیق تر است.

مایکروسافت ایکس باکس

ما می‌خواهیم به مردم این امکان را بدهیم که در هر مکان، هر زمان و در هر دستگاهی بازی کنند. و توسعه دهندگان سزاوار فرصت های بیشتری برای توسعه، توزیع و بازاریابی بازی های پیشگامانه خود هستند. اگر این کار را انجام دهیم، همه برنده می شویم“، آن را[نامیدهمیشود

خرید اکتیویژن بلیزارد می تواند به استراتژی بازی ایکس باکس تناسب و دلایل آن به طور منظم و واضح در یک گرافیک ثبت شده است:

منبع تصویر: مایکروسافت

برای بازیکنان، در میان چیزهای دیگر، تصاحب به معنی است بازی های بیشتر در دستگاه هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن، تلفن ها و همچنین آنلاین. آنها همچنین در مورد نحوه و مکان خرید بازی‌ها، مانند اشتراک و گزینه‌های خرید یک‌باره، انتخاب‌هایی خواهند داشت. علاوه بر این، می‌خواهیم جایگزین‌هایی برای پخش‌کننده‌های تلفن همراه ارائه کنیم.

با این حال، این تمام چیزی نیست که ایکس باکس در آینده به دنبال آن است.

برای توسعه دهندگان بازی، مایکروسافت فرصت های بیشتری برای سرمایه گذاری و دسترسی به بازیکنان و همچنین درآمدهای بهتر از طریق قوانین بازار منصفانه را وعده می دهد – که در نهایت به نفع گیمرها نیز خواهد بود.

کمیسیون اتحادیه اروپا اکنون تا 8 نوامبر 2022 فرصت دارد تا در صورت عدم تایید در مرحله اول، مرحله 2 بررسی را اعلام کند (منبع: politico).