Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
شوک سیستم: با ناخواسته پول در بیاورید - مجله تکنولوژی فودزیلا

شوک سیستم: با ناخواسته پول در بیاورید

با ضایعاتی که در جیب خود دارید، اکنون می توانید به دنبال یک ایستگاه بازیافت بگردید. به طور کلی، از دست دادن ایستگاه ها دشوار است، زیرا همیشه برچسب دارند و به خوبی روشن می شوند. تقریباً در هر سطح باید یک ایستگاه بازیافت وجود داشته باشد. با آن تعامل کنید، ضایعات را در آنجا قرار دهید و دوباره پنجره را ببندید.

در سمت راست در کنار دستگاه در قسمت «بازگشت» می‌توانید تعداد سه اعتباری را که برای ضایعات ذخیره شده دریافت می‌کنید (10 قراضه = 1 اعتبار سه‌گانه) مشاهده کنید. مطمئن شوید که در واقع فقط برای هر دهم انباشته قراضه اعتبار دریافت می کنید. به عنوان مثال، اگر 59 قراضه را در ایستگاه بازیافت بارگیری کرده باشید، فقط 5 اعتبار به شما پرداخت می شود.



منبع

تعدادی گزینه برای شما باز می شود، از جمله توانایی “تبخیر کردن” مورد. این تابع در کمترین زمان مورد را به ضایعات تبدیل می کند. آشغال فقط یک جعبه از موجودی شما را اشغال می کند و می تواند 100 بار روی هم قرار گیرد.

با ایستگاه بازیافت می توانید ضایعات را به پول تبدیل کنید. (© GIGA)

فقط کافی است یک مورد اساساً بی فایده را بردارید و در فهرست موجودی به آن نگاه کنید. پنجره ای در سمت راست تمام اقلامی که با خود حمل می کنید ظاهر می شود و اطلاعات مربوط به آن مورد را در اختیار شما قرار می دهد. اگر “غیرقابل استفاده” باشد، مقدار پاداش بازیافت و مقدار ضایعات حاصل از تبخیر را خواهید دید.

برای برخی از اقلام، از طریق بازیافت مستقیم اعتبار بیشتری نسبت به زمانی که آنها را از قبل به ضایعات تبدیل کرده باشید، دریافت خواهید کرد.. با این حال، اقلام قابل بازیافت معمولاً فضای بیشتری را در موجودی شما اشغال می کنند و به ندرت روی هم چیده می شوند. بنابراین اگر در مجاورت یک ایستگاه بازیافت نیستید، منطقی است که قطعات را فوراً از بین ببرید. در رایانه شخصی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی مورد مورد نظر راست کلیک کنید.

به ندرت در System Shock Remake امتیازهای سه گانه می بینید. هرازگاهی موجودی یک جسد شامل یک یا دو اعتبار سه گانه می شود، اما نه تنها بسیار نادر است، بلکه در جیب آنها نیز بسیار کم است. شما به سختی می توانید بیشتر از خرید از یک دستگاه فروش خودکار با آن انجام دهید – و حتی در آن صورت احتمالا مجبور خواهید بود به یک نوشیدنی گازدار بسنده کنید. خوشبختانه، یک راه جایگزین برای به دست آوردن آن اعتبارات بسیار مورد علاقه وجود دارد.

با ناخواسته اعتبارهای سه گانه کسب کنید

یک مورد را بخار می کند تا به قراضه تبدیل شود. (© GIGA)

واحد پول سیستم شوک در بازی Tri-Credits نام دارد. برای خرید مهمات، اسلحه، غذا یا ارتقاء از ماشین های فروش سیتادل استیشن به آنها نیاز دارید. اما چگونه می توانید در وهله اول اعتبارات سه گانه کافی دریافت کنید؟ در این راهنما ساده ترین و سریع ترین راه را به شما نشان خواهیم داد.

دقیقا: برای کسب درآمد به قراضه نیاز دارید. تقریباً هر مورد قابل یافتن را می توان در System Shock “تبخیر” کرد. در ازای کالا، مقدار معینی آشغال دریافت خواهید کرد. به استثنای سلاح های سالم، مهمات، مواد منفجره و برخی مواد مصرفی، هر اقلامی را می توان به قراضه تبدیل کرد.