تریلر گیم پلی بازی Redfall را اینجا ببینید:

طرفداران ایکس باکس در بازی ترسناک Redfall آینده شاهد یک امید شوتر جدید برای پلتفرم هستند. اما اکنون Bethesda قابلیتی را اعلام کرده است که به وضوح انتظار بسیاری از گیمرها را کمرنگ می کند.

Xbox Series X

Redfall: شوتر ترسناک به اجبار آنلاین متکی است

پس از اینکه تیرانداز در ارائه خود در پایان ژانویه سروصدا به پا کرد و تاریخ انتشار در نهایت در 2 می تنظیم شده است، اجبار آنلاین اکنون به طرز محسوسی شور و شوق بسیاری از طرفداران را کاهش می دهد.

  • “این واقعا آخرین است. من عاشق بازی های Arkane هستم، فکر می کنم تقریباً همه آنها را خریده ام. اما من Redfall را نمی خرم. خیلی بد است، زیرا Arkane واقعاً دست کم گرفته شده است. Prey یکی از بازی های مورد علاقه من در دهه گذشته بود.” (کاربر Reddit levian_durai)
  • ۲۱ سال بعد همچنان می‌توانید Arx Fatalis را از استودیو Arkane به صورت آفلاین بازی کنید. آیا همچنان می‌توانیم Redfall را در سال 2044 بازی کنیم؟ یا اگر بازی مطابق دلخواه اجرا نشد، مایکروسافت به سادگی سرورها را خاموش می کند؟کاربر Reddit GreedyMushroom3737)
  • “اوه عزیز، من قطعاً آن را با آن نمی خرم. من هرگز واقعاً درک نکردم که اجبار آنلاین چقدر بد است تا اینکه اینترنت من برای یک هفته قطع شد و نتوانستم نیمی از بازی هایم را انجام دهم. بازی های آنلاین برای من نیستند.” (کاربر Reddit majorblack98)
Redfall – گیم‌پلی رسمی آشکار – آمدن به Game Pass – Xbox & Bethesda Games Showcase 2022

جامعه ایکس باکس از امید تیرانداز ناامید شده است

تصمیم به نیاز به اتصال ثابت اینترنت برای بازی‌ها حتی در حالت تک نفره، در گذشته باعث نارضایتی زیادی در سایر بازی‌ها شده است. همچنین در Redfall نشان می دهد گیمرها در Reddit به دور از مشتاق بودن – به نظر می رسد که تیرانداز ایکس باکس قبل از انتشار به پای خود شلیک کرده است.

همراه با استارفیلد، Redfall یکی از بزرگترین امیدهای ایکس باکس برای سال 2023 است. تیراندازی ترسناک co-op از استودیوی توسعه‌دهنده Arkane با گیم‌پلی‌ای که تاکنون نشان داده شده است، هیجان زیادی ایجاد کرده است، اما یک ویژگی جدید اکنون بسیاری از طرفداران را عصبانی کرده است: یک نکته: در سؤالات متداول رسمی Bethesda تأیید کرد خود تیرانداز در حالت تک نفره اتصال به اینترنت مورد نیاز است – بدون اتصال فعال نمی توانید بازی را بازی کنید. (منبع: Bethesda)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.