واتس اپ تنها زمانی تخلفات را ردیابی می کند که کاربران تخلف را گزارش کنند. از آنجایی که پیام‌ها به صورت سرتاسر رمزگذاری شده‌اند، در صورت مشاهده مشکل، باید خودتان اقدام کنید. تنها در این صورت است که واتس اپ می تواند کاری در مورد آن انجام دهد.

مجوز:نرم افزار رایگان

نسخه:2.22.22.81

در این ویدیو به شما می گوییم که در واتس اپ چه کارهایی می توانید انجام دهید:

شما باید خودتان تخلفات واتس اپ را گزارش دهید

واتس اپ محبوب ترین پیام رسان جهان است. بدون قوانین کار نمی کند. دقیقاً به همین دلیل است که گروه در شرایط استفاده دارد نه قانون مهم را تعیین کرد، که هیچکس اجازه شکستن آن را ندارد. در غیر این صورت حساب کاربری مسدود خواهد شد.

  1. توهین به کاربران
    شما نمی توانید توهین، تهدید، آزار و اذیت یا بیان یا به اشتراک گذاشتن اظهارات نژادپرستانه یا ناپسند قومیتی با سایر کاربران داشته باشید.
  2. دعوت به خشونت
    واتس اپ را نمی توان برای تحریک خشونت، فعالیت های غیرقانونی یا نامناسب دیگر استفاده کرد. این همچنین در مورد به اشتراک گذاری محتوا با جنایات خشونت آمیز صدق می کند.
  3. اخبار جعلی
    این پیام رسان را نمی توان برای انتشار اخبار جعلی با دروغ عمدی، اظهارات نادرست یا اظهارات گمراه کننده استفاده کرد.
  4. ارسال هرزنامه
    کاربران واتس اپ مجاز به انتشار “پیام هایی مانند پیام های انبوه” نیستند. استفاده از «پیام‌رسانی خودکار» یا «شماره‌گیری خودکار» نیز ممنوع است. بنابراین، پیام‌ها یا تماس‌هایی که قبلاً ضبط شده و به‌طور خودکار در یک زمان خاص ارسال شده‌اند، مجاز نیستند. فقط در صورت داشتن مجوز از واتس اپ، یک استثنا وجود دارد.
  5. جعل هویت دیگری
    در واتس اپ نیازی به نام واقعی نیست. کاربران فقط با شماره تلفن قابل شناسایی هستند. نام را می توان آزادانه انتخاب کرد. شما اجازه ندارید اینجا وانمود کنید که شخص دیگری هستید. اما نام مستعار مجاز است.
  6. توزیع بدافزار
    فایل ها را می توان از طریق واتس اپ نیز ارسال کرد. بر این اساس، شما نمی توانید از مسنجر برای توزیع ویروس یا بدافزار دیگر استفاده کنید.
  7. جاسوسی از کاربران
    شما مجاز به جاسوسی از کاربران از طریق واتس اپ نیستید. هیچ اطلاعاتی را نمی توان از یا در مورد کاربران به صورت غیرقابل قبول یا غیرمجاز به دست آورد.
  8. تغییر شماره تلفن همراه به دفعات
    واتس اپ به شماره تلفن همراه گره خورده است. هیچ حساب کاربری وجود ندارد که در آن با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید. اگر شماره تلفن همراه خود را اغلب تغییر دهید، واتس اپ در نهایت می تواند شما را از روند تأیید حذف کند.
  9. واتس اپ را هک کنید یا کد را دستکاری کنید
    هر کسی که سعی کند پیام رسان را هک کند یا کد را به هر طریقی دستکاری کند، بلافاصله بلاک می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.