شما می توانید منتظر این نکات برجسته پلی استیشن در سال 2023 باشید



سال 2022 رو به پایان است. با این حال، گیمرهای دارای پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 می توانند در 12 ماه آینده دوباره منتظر برخی از نکات برجسته بازی باشند. سونی اکنون رسماً آنچه را که از سال جدید می توان انتظار داشت را اعلام کرد.

PS4 و PS5: اینها برترین بازی های سال 2023 هستند

دو سال پس از عرضه پلی استیشن 5، این کنسول بالاخره یک کتابخانه قابل احترام از بازی ها برای ارائه دارد. در سال 2023 نیز تعداد کمی دیگر وجود خواهند داشت. سونی یکی در اینجا در وبلاگ پلی استیشن دارد لیست نکات برجسته ارائه شده است، که طرفداران می توانند به طور خاص منتظر آن باشند. حتی اگر هنوز نتوانسته اید به نسل فعلی تغییر دهید، خبرهای خوبی وجود دارد. کنسول قدیمی هنوز برای برخی از بازی‌های امیدوارکننده زنده است (منبع: بلاگ پلی‌استیشن).

Marvel’s Spider-Man 2

عاقبت مورد انتظار PS4 سرانجام در سال 2023 بر روی پلی استیشن 5 قرار گرفت. این بار پیتر پارکر و مایلز مورالس با هم در برابر ابر شرورهای مختلف قرار می گیرند. سونی اکنون یک مترادف تقریبی دارد دوره انتشار خیانت کردن بر این اساس، Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز 2023 اکران خواهد شد.

Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5

ناگفته

اگر به قدرت های جادویی بیشتر از قدرت عنکبوتی علاقه دارید، باید مراقب Forspoken باشید. با تشکر از یک نسخه ی نمایشی، شما می توانید بازی را انجام دهید آن را روی PS5 امتحان کنید. با این حال، نتیجه گیری بازیکنان نسبتاً متفاوت است. لازم نیست خیلی بیشتر تا انتشار نهایی صبر کنید. Forspoken در 24 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد.

Forspoken: تریلر نسخه ی نمایشی PS5

فاینال فانتزی 16

Final Fantasy 16 نیز به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. با این حال، طرفداران باید در اینجا صبور باشند. بازی اکشن RPG تا 22 ژوئن 2023 عرضه نخواهد شد. پلی استیشن 5 نیز حداقل تا پایان سال 2023 باقی خواهد ماند. تنها کنسول، که بازی روی آن در دسترس خواهد بود.

Final Fantasy 16 – World Premiere Trailer

میراث هاگوارتز

جادوی بیشتر فقط در میراث هاگوارتز موجود است. حدود 100 سال قبل از پسری که جان سالم به در برد، شما در نقش دانش آموزی قرار می گیرید که ماجراهایی در مدرسه جادوگری و جادوگری با تجربه. این بازی در تاریخ 10 فوریه برای PS5، Xbox Series X و PC منتشر خواهد شد. دارندگان PS4 و Xbox One باید تا 4 آوریل و دارندگان Switch حتی تا 25 جولای صبر کنند.

Hogwarts Legacy: 45 Minute Gameplay Showcase

Destiny 2: Lightfall

هفتمین الحاقیه برای Destiny 2 در 28 فوریه 2023 برای PS4 و PS5 و همچنین برای کنسول های Xbox و PC منتشر خواهد شد. دوباره به ما بپیوندید سلاح ها و مهارت های جدید. فصل جاری داستان نیز بسته خواهد شد.

Destiny 2: Lightfall – تریلر برای الحاقیه جدید

بازی Resident Evil 4

بازسازی بعدی یک کلاسیک ترسناک سری Resident Evil در بلوک های آغازین قرار دارد. در 24 مارس، Resident Evil 4 برای PS4، PS5 و همچنین برای Xbox Series X|S منتشر خواهد شد. نسخه جدید گرافیک نسخه اصلی را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است، اما در عین حال می خواهد تمام وحشت را حفظ کند.

Resident Evil 4 Remake || گیم پلی

PS5 نیز سخت افزار جدیدی دریافت می کند

اسباب بازی های بیشتری نیز در سال 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در 22 فوریه می توانید از پلی استیشن VR2 حتی عمیق تر در دنیای مجازی کاوش کنید. برای کنترل حتی بهتر بر روی شخصیت های خود، می توانید از کنترلر بی سیم DualSense Edge نیز استفاده کنید. در اینجا لازم نیست زیاد منتظر بمانید: این کنترلر در 26 ژانویه 2023 منتشر می شود – اما با قیمتی بسیار بالا.



منبع