شما می توانید در مورد آن انجام دهید

بستر، زمینه:ویندوز، ویندوز 9x

Windows Modern Standby باعث می شود باتری لپ تاپ عرق کند

با کمی خوش شانسی، کاربران لپ تاپ می توانند تنظیمات مربوطه به نام “Sleep State” یا “S3 Sleep” را تنظیم کنند. در بایوس دستگاه شما یافت می شود – اما اکثر دستگاه های مدرن نیز فاقد این گزینه هستند.

لینوس سباستین (Linus Tech Tips) یوتیوبر فناوری و کارمندانش نیز تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتند و موضوع را بررسی کردند. تحقیق دشوار بود، اما پس از مدتی یک مظنون شناسایی شد: Windows Modern Standby – همچنین به عنوان خواب S0 شناخته می شود.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

در گذشته، کاربران باهوش ویندوز می‌توانستند این مشکل را به سادگی با دستور دادن به دستگاه خود در تنظیمات سیستم برطرف کنند تا به محض اینکه به حالت خواب رفت، از شبکه جدا شود. با این حال، این گزینه در نهایت به عنوان بخشی از به روز رسانی ویندوز حذف شد. با این حال، این گزینه همچنان می تواند از طریق یک ورودی در خط فرمان یا تغییر در ورودی رجیستری مربوطه تغییر کند. اما در اینجا نیز مایکروسافت از طریق پچ به آن پایان داد.

مشکل این راه حل: ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا لپ تاپ شما بیدار شود.

در حالی که باگ‌های ویندوز رایج هستند، مایکروسافت معمولاً بزرگترین اشتباهات را ظرف چند هفته برطرف می‌کند – اما همیشه اینطور نیست. حالت آماده به کار لپ تاپ های مدرن ویندوزی مدتی است که مشکلاتی را ایجاد کرده است. زیرا اگرچه نوت بوک ها به طور رسمی در حالت خواب هستند، اما باتری زیادی مصرف می کنند. با این حال، یک ترفند کوچک وجود دارد که می توانید از آن برای دور زدن خطا استفاده کنید.

راه حل های مشکل باتری در ویندوز

مایکروسافت ویندوز 11 صفحه اصلی | 1 دستگاه | 1 کاربر | کد فعال سازی کامپیوتر از طریق ایمیل

مشکل آن: برای حفظ این سطح از عملکرد، لپ تاپ به انرژی نیاز دارد که سپس آن را به سادگی از باتری می گیرد. و به این ترتیب این اتفاق می افتد که دفعه بعد که می خواهید از نوت بوک خود استفاده کنید، دوست دارد کاملاً گرم باشد و همچنین باتری باقی نماند.