شما می توانید آنها را قبل از کریسمس اینجا دریافت کنید

اگر تعجب می کنید که چرا باندل ها ناگهان اینقدر گران هستند، دلیل آن تجارت نیست: قیمت PS5 سونی اکنون در اروپا است. 50 یورو افزایش یافته است. بنابراین مدل تمام دیجیتال PS5 اکنون 449.99 یورو قیمت دارد، در حالی که مدل با درایو 4K با قیمت 549.99 یورو به فروش می رسد. (منبع: پلی استیشن)

خرید PS5: لوازم جانبی ضروری کنسول

کنترلر Dualsense Edge (منبع تصویر: سونی)

جزئیات تعرفه:

  • 60 گیگابایت 5G-حجم داده (حداکثر 300 مگابایت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه
  • 100 یورو پاداش تعویض
  • هزینه های ماهانه: 39.99 یورو
  • یک بار پرداخت اضافی: 29 یورو
  • هزینه اتصال: 39.99 یورو
  • هزینه ارسال: رایگان
  • کل هزینه ها بعد از 24 ماه: 1028.75 یورو

نسخه دیسک پلی استیشن 5 549 یورو RRP، God of War: Ragnarök حدود 57 یورو و Horizon Forbidden West حدود 39 یورو قیمت دارد. اگر این مقادیر را همراه با پاداش تعویض از کل هزینه های 1028.75 یورو (پس از 24 ماه) برای تعرفه کم کنید، 283.75 یورو باقی می ماند. یعنی اون موثر 11.82 یورو در ماه تنها برای تعرفه پرداخت می شود – قیمت بسیار پایین برای نرخ ثابت تمام شبکه و پیامک با حجم عظیم 60 گیگابایت حجم داده 5G.

به بسته PS5 در MediaMarkt

کنسول PlayStation®5 – God of War™ Ragnarok Bundle (کوپن)

به شدت به دنبال PS5 هستید؟ در MediaMarkt و Saturn در حال حاضر می‌توانید کنسول مورد علاقه شامل بهترین بازی God of War Ragnarök را در یک بسته تعرفه سفارش دهید و آن را قبل از کریسمس دریافت کنید.

پلی استیشن 5

یک مشکل بزرگ در مورد در دسترس بودن PS5 مربوط به به اصطلاح اسکالپرها است. اینها ربات هایی هستند که به طور مداوم صفحات فروشگاه را اسکن می کنند و به محض اینکه کنسول ها در دسترس قرار می گیرند، کنسول ها را خریداری می کنند. اپراتورهای ربات می‌خواهند به خرید کنسول‌ها در پلتفرم‌های معاملاتی مانند eBay به دلیل کمبود مصنوعی و سودآوری ادامه دهند. البته، اگرچه این روش ممکن است از نظر اخلاقی مشکوک به نظر برسد، خرید کنسول با قیمتی ممتاز در eBay یک گزینه است. با این حال، توصیه می کنیم از نظر اعتبار نمایندگی، مبدا سخت افزار، گارانتی/گارانتی و تاریخ تحویل، پیشنهادات را با دقت مطالعه کنید.

هنوز هم می توانید مال خود را در آمازون دریافت کنید در لیست انتظار قرار گرفته و درخواست دعوت کنیدهنگامی که بسته Horizon Forbidden West دوباره در دسترس قرار گرفت، به شما اطلاع داده می شود.

برای بسته PS5 در آمازون اینجا را کلیک کنید!

اگر می خواهید نسخه دیسک پلی استیشن 5 را به عنوان هدیه کریسمس بدهید، در حال حاضر راه های بسیار کمی برای دریافت به موقع آن برای تعطیلات وجود دارد. یکی از آنها این است که آنها را با یک تعرفه از MediaMarkt یا Saturn سفارش دهید. شما فقط تعرفه در شبکه دریافت نمی کنید Telekom، Vodafone یا O2، اما در یک بسته با پلی استیشن بازدید God of War: Ragnarok و Horizon Forbidden West (مشاهده در MediaMarkt). مهمتر از همه: زمان تحویل چند روز کاری داده شده است.

به بسته PS5 در MediaMarkt
به باندل PS5 در Saturn

اگر می‌خواهید شانس خود را برای جذب PS5 در خرده‌فروشی افزایش دهید، باید مراقب نمایندگی‌های زیر باشید و در صورت لزوم سریعاً ضربه بزنید.

PlayStation 5 All Digital Edition با قیمت 449 یورو

نسخه دیسک ممکن است 100 یورو بیشتر قیمت داشته باشد، اما برای طرفداران پلی استیشن که کتابخانه بزرگی از بازی های PS4 روی دیسک دارند و می خواهند به استفاده از آنها ادامه دهند، توصیه می شود. همچنین می توانید از نسخه دیسک PS5 برای پخش Blu-Ray و 4K Blu-Ray استفاده کنید.

PlayStation 5 with God of War: Ragnarok برای پیش خرید در دسترس است

قیمت‌های eBay تصوری غیرمستقیم از رابطه بین عرضه و تقاضا ارائه می‌دهند. ما قیمت‌های eBay را به دقت رصد می‌کنیم، هفته‌ای چندین بار بهترین قیمت را از نمایندگی‌های معتبر eBay برای کنسول‌ها با شرط “جدید” و گزینه “خرید همین حالا” قابل تحویل از آلمان تعیین می‌کنیم. از این موضوع می توان نتیجه گرفت که پلی استیشن 5 تا چه حد از عرضه گسترده فاصله دارد. متأسفانه به نظر می رسد که اسکالپینگ همچنان نتیجه می دهد.

در دسترس بودن پلی استیشن 5: وضعیت فعلی

سونی مدتی پیش با PlayStation Direct انجام داد راه جدیدی برای سفارش PS5 معرفی کرد. این فروشگاه آنلاین که قبلاً فقط در ایالات متحده موجود بود، اکنون در آلمان نیز آنلاین است. در آنجا می توانید برای شانس سفارش PS5 ثبت نام کنید. سپس سونی چند برنده خوش شانس را از بین شرکت کنندگان ثبت نام کرده انتخاب می کند، که از طریق ایمیل به آنها اطلاع داده می شود و یک فرصت زمانی برای خرید پلی استیشن 5 در اختیار آنها قرار می گیرد.

برای PlayStation Direct اینجا را کلیک کنید!

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/12/14 ساعت 3:31 بعد از ظهر

اگر توانستید یک PS5 بخرید، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید لوازم جانبی رسمی سونی بهترین بهره را از PS5 خود ببرید. کنترلر DualSense، ایستگاه شارژ، کنترل از راه دور، دوربین HD و هدست می تواند زندگی شما را آسان تر کند و تجربه بازی شما را لذت بخش تر کند.

به نظر ما، بهترین ارزش برای پول است بسته با تعرفه L Free O2 و هر دو بازی ما به شما توضیح می دهیم که چرا چنین است:

اگر ترجیح می دهید در شبکه Telekom گشت و گذار کنید و می توانید بدون حجم داده کار کنید، بسته PS5 نیز به عنوان جایگزین ارزشمند است. تعرفه Magenta Mobil M با 20 گیگابایت. سپس شما به طور موثر پرداخت می کنید 14.70 یورو هر ماه.

سفارش PS5: راه های جایگزین برای دسترسی به کنسول

با PS5 All Digital Edition، شما محدود به بازی هایی هستید که از فروشگاه پلی استیشن خریداری می کنید. اگر مجموعه بازی‌های بزرگی ندارید و قصد ندارید یکی از آن‌ها را بسازید یا عمدتاً عناوین رایگان ۲ بازی مانند Fortnite یا CoD: Warzone را بازی کنید، می‌توانید از اینجا به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین شما 100 یورو صرفه جویی می کنید و یک کنسول کمی باریکتر دریافت می کنید.

خرید PS5 در بازار خاکستری – در eBay

همچنین می توانید باندل با کنسول و God of War Ragnarök را در فروشگاه های دیگر پیش خرید کنید. با این حال، به غیر از Otto، شما نمی توانید این کار را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید، باید آن را از طریق تلفن یا مستقیماً در فروشگاه انجام دهید و سپس در ژانویه شخصاً کنسول را تحویل بگیرید. با این حال، این مزیت بزرگی دارد که احتمالاً سهمیه ها برای طولانی ترین زمان در دسترس خواهند بود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگرچه پلی استیشن 5 در نوامبر 2020 به فروش رسید، اما هنوز در سراسر جهان در دسترس نیست. در چند هفته اخیر، حداقل گاه به گاه “افت”هایی وجود داشته است که کنسول چندین بار در تعداد محدود برای مدت کوتاهی (معمولاً فقط چند دقیقه) از خرده فروشان مختلف آنلاین در دسترس بود.

PS5: قیمت کنسول NextGen در اینجا افزایش می یابد

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت و در دسترس بودن PS5 ممکن است متفاوت باشد.

خرید PS5: مروری بر فروشگاه های آنلاین

پلی استیشن 5
پلی استیشن 5 را سفارش دهید (منبع تصویر: GIGA)

پلی استیشن 5 با درایو دیسک به قیمت 549 یورو

همچنین، شما به یکی نیاز دارید تلویزیون برتر، تا عملکرد گرافیکی PS5 واقعاً خودش را نشان دهد. دستگاه هایی که دارای وضوح 4K، HDMI 2.1، 120 هرتز و VRR هستند ایده آل هستند. اطلاعات بیشتر در تمرکز ما بر روی بهترین تلویزیون های بازی است. در اینجا سه ​​پیشنهاد برای تلویزیون های 4K مناسب وجود دارد:

در آمازون (به پیشنهاد)، MediaMarkt (به پیشنهاد) و Saturn (به پیشنهاد) در حال حاضر می توانید کنسول NextGen را بدون تعرفه در یک بسته با God of War: Ragnarök دریافت کنید. با این حال، این یکی است پیش سفارش، به دلیل این اراده کنسول فقط از 31 ژانویه برای شما ارسال می شود و دیگر در زیر درخت کریسمس قرار نخواهد گرفت. تنها مورد نیاز MediaMarkt و Saturn این است که شما myMediaMarkt-اعضا یا کارت زحل-برای استفاده از پیشنهاد باید مالک باشد.