Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
شما باید این لوازم و تجهیزات را برای مواقع اضطراری داشته باشید - مجله تکنولوژی فودزیلا

شما باید این لوازم و تجهیزات را برای مواقع اضطراری داشته باشید

یک ژنراتور خورشیدی می تواند شما را در مواقع اضطراری نجات دهد:

غذا نیز نکته مهمی است. توصیه های رسمی در آلمان وجود دارد که شما را راهنمایی می کند که حداقل ده روز چه چیزی باید به عنوان منبع داشته باشید. البته این شامل آب شیرین می شود، اما همچنین غذاهایی که نیازی به نگهداری در یخچال ندارند. یخچالی که دیگر برق نداشته باشد حدود 24 ساعت سرما را حفظ می کند. پس از آن، دما افزایش می یابد و مواد غذایی موجود در آن می توانند فاسد شوند. اگر خرابی بیشتر طول بکشد، یک اجاق گاز کوچک با کارتریج های مناسب نیز بسیار مفید است (به آمازون مراجعه کنید). ما همچنین تمام اطلاعات مهم را برای شما در اینجا خلاصه کرده ایم:

لوازم و تجهیزات را مرتب چک کنید

با این وجود، اگر بدترین سناریو اتفاق افتاد و برق برای مدت طولانی تری قطع شد، باید آماده باشید. بعد اصلا هیچی کار نمیکنه اینترنت، چراغ، آب وجود ندارد، همه وسایل خاموش هستند و ممکن است گرمایش از کار بیفتد. بنابراین شما باید وسایل ضروری مانند چراغ قوه، پتو، آب بطری، باتری و غیره داشته باشید. یک ژنراتور خورشیدی کوچک، که با آن می توانید به طور مستقل برق تولید کنید، مطمئناً بسیار مفید است. ما تمام نکات مهم را برای شما در اینجا خلاصه کرده ایم:

بسیاری از مردم آلمان می ترسند که برق قطع شود یا گاز کافی نباشد. اگر این اتفاق بیفتد، لازم نیست آماده نباشید. شما لازم نیست که یک آماده کننده باشید تا این کار را انجام دهید توصیه های اداره فدرال حفاظت مدنی و کمک در بلایا (BKK) دارای. به عنوان مثال، برق ممکن است در هنگام طوفان خاموش شود و شما باید برای این احتمال آماده باشید. به طور معمول، منبع تغذیه در آلمان به طور متوسط ​​در عرض 10.6 دقیقه بازسازی می شود. طولانی ترین شکست تاکنون شش روز در طول هرج و مرج برفی در مونسترلند به طول انجامید. بنابراین شبکه برق آلمان بسیار قابل اعتماد است.

خطر قطع برق در آلمان تا کنون بسیار کم بوده و احتمالاً بسیار کم باقی خواهد ماند. با این وجود، توصیه می‌شود که شهروندان یک ذخایر کوچک داشته باشند و وسایل خاصی برای کمک در مواقع ضروری داشته باشند.

خاموشی: وقتی برق قطع می شود باید این را داشته باشید

خطر خاموشی در آلمان بسیار کم یا تقریبا غیرممکن است. با این حال، طوفان یا سیل همیشه قابل پیش بینی نیستند و می توانند باعث قطع برق محلی یا منطقه ای شوند. پس کمی ذخیره کنید و تجهیزات مفیدی را تهیه کنید، آنگاه برای مواقع اضطراری به خوبی مجهز می شوید.



منبع

برای اطمینان از اینکه در صورت قطع برق، با غذای فاسد و باتری‌های خالی مواجه نمی‌شوید، باید مرتباً وضعیت منابع خود را بررسی کنید. محصولات هنوز چه مدت قابل نگهداری هستند؟ آیا چراغ قوه هنوز کار می کند؟ شما باید یک رادیو اضطراری کوچک داشته باشیدتا بتوانم به شما اطلاع دهم (به آمازون نگاه کنید). این می تواند با میل لنگ تغذیه شود و همچنین دارای چراغ است. با تلفن همراه خود به سرعت نمی توانید بدون اینترنت هیچ کاری انجام دهید.