شما باید این عملکرد را خاموش کنید

سونی اکنون یک کنترلر حرفه ای ویژه برای PS5 نیز ارائه می دهد:

دلیل این خطر تنظیمات استاندارد PS5 است. بر این اساس، میکروفون در کنترلر همیشه روشن و آماده انتقال است. سپس آویزان می شود فقط از بازی، چه در ابتدا قطع شده باشید یا مستقیماً صدای خود را برای سایر بازیکنان پخش کنید.

این نیز می تواند به راحتی تماس های خصوصی منتقل می شود، که کنترلر DualSense آن را می گیرد. چیزی که در اینجا گمراه کننده است این است که پلی استیشن 5 به شما هشدار نمی دهد که صدای شما شنیده می شود. در عوض، زمانی که میکروفون غیرفعال است، فقط یک هشدار وجود دارد. (منبع: digitalcourage)

طرفداران حریم خصوصی همچنین دلیل خوبی به شما می دهند که چرا بهتر است تنظیمات پیش فرض را غیرفعال کنید. در شرایط استفاده از پلی استیشن، سونی توضیح می دهد که از نظر تئوری صداهای ضبط شده نه تنها ذخیره می شوند، بلکه به طور کامل نیز ذخیره می شوند. استفاده مجدد یا حتی به میل خود فروخته می شود شاید. بنابراین، digitalcourage از سونی می‌خواهد که میکروفون را به‌طور پیش‌فرض با به‌روزرسانی نرم‌افزاری خاموش کند. علاوه بر این، شفافیت بیشتری در مورد زمانی که میکروفون واقعا صدای شما را می گیرد، مورد نیاز است.



منبع

پلی استیشن 5 ویژگی های بسیار خوبی برای ارائه دارد تا بتوانید بدون هیچ مشکلی قمار کنید. با این حال، میکرو یکپارچه در کنترلر PS5 کاملاً بی ضرر نیست. حامیان حریم خصوصی اکنون زنگ خطر را به صدا در می آورند و اقدام فوری را توصیه می کنند. خوشبختانه راه حل آسانی وجود دارد.

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 مکالمات شما را شنود می کند

PS5 DualSense Edge – تریلر ویژگی ها

PS5: چگونه میکروفون را در کنترلر غیرفعال کنیم

در همین حال، PS5 چیزی جز جدید است. با این وجود، مشکل میکروفون تغییر نکرده است. پس از همه، شما می توانید از حفاظت از داده های خود مراقبت کنید. می توانید میکروفون را به طور پیش فرض در تنظیمات پلی استیشن خود غیرفعال کنید. برای این کار ابتدا باید «صدا» و سپس تنظیمات زیر نقطه را انتخاب کنید “وضعیت میکروفون هنگام ورود به سیستم” تنظیم برای نادیده گرفتن اگر نور کنترلر شما پس از راه اندازی مجدد به رنگ نارنجی درخشید، این اندازه گیری جواب داده است.

یک میکروفون در کنترلر DualSense پلی استیشن 5 تعبیه شده است، بنابراین می توانید بدون هدست به آن متصل شوید. می تواند در حین قمار سرگرم شود. با این حال، ویژگی واقعا مفید اکنون طرفداران حریم خصوصی آلمانی را به صحنه فراخوانده است. سایت Digitalcourage زنگ خطر را به صدا در می آورد و در مورد PS5 هشدار می دهد که می تواند مکالمات خصوصی شما را بشنود.