شارژ ماشین الکترونیکی با نیروگاه بالکن: آیا این امکان وجود دارد؟

اما موردی نیز وجود دارد که نیروگاه بالکن ماشین الکتریکی شما یا پلاگین هیبریدی را شارژ نمی کند. به عنوان مثال، اگر یک متر دوم دارید که فقط برای جعبه دیواری در نظر گرفته شده است. این در واقع اغلب اتفاق می افتد، زیرا برخی از تامین کنندگان انرژی برق خودروهای الکترونیکی را ارزان تر ارائه می دهند، اما سپس یک کنتور دوم را فقط برای صورتحساب جعبه دیواری نصب می کنند، زیرا برق خانگی گران تر است. آن وقت نمی توانید از انرژی برای آن استفاده کنید.

انرژی اضافی از نیروگاه بالکن نیز می تواند ذخیره شود:

بنابراین اگر خانه ای با جعبه دیواری و نیروگاه بالکن دارید، جایی که جعبه دیواری طبق معمول به کنتور برق متصل است، پس انرژی اضافی از نیروگاه بالکن به خودروی الکترونیکی یا پلاگین هیبریدی بارگیری می شود. البته اگر خودروی الکترونیکی خود را به آرامی در پریز شارژ کنید، این کار نیز جواب می دهد.

اگر شما در یک ساختمان آپارتمان زندگی می کنید، به عنوان مثال، جایی که جعبه دیواری از خارج صورتحساب می شود، معمولاً امکان پذیر نیست. مینی سیستم خورشیدی در بالکن نیز هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، زیرا صورتحساب از طریق یک کنتور برق دیگر یا یک برنامه انجام می شود.



منبع

یک نیروگاه بالکن به سادگی به پریز وصل می شود و هنگامی که خورشید می تابد، بلافاصله انرژی تولید می کند که به خانه تغذیه می شود. هر آنچه در خانه به برق متصل است با آن تامین می شود. خیلی ها حتی این را نمی دانند همچنین دارای یک خودروی الکترونیکی یا پلاگین هیبریدی است، که از طریق جعبه دیواری بارگیری می شود. در واقع همینطور است به اندازه یک کنتور برق در خانه استفاده می شود، وقتی نیروگاه بالکن برق را تامین می کند، همه چیز در برابر این خنثی می شود.

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

وقتی نیروگاه بالکن ماشین برقی را شارژ نمی کند

در روزهای آفتابی، نیروگاه های بالکن به توان خروجی 600 وات می رسند. شما به سختی می توانید آن را به طور دائم در خانه استفاده کنید و معمولا انرژی را از دست می دهید. این دقیقاً زمانی است که ماشین الکتریکی یا پلاگین هیبریدی باید متصل شود. آیا بار پایه 100 تا 200 وات دارید؟ 500 تا 400 وات تلف نمی شود، اما مستقیماً به خودروی الکترونیکی شما وارد می شود. این حداقل بخشی از هزینه های شارژ را جبران می کند. اگر بتوانید سرعت شارژ را روی جعبه دیواری یا خودروی الکترونیکی کاهش دهید، بازده انرژی خورشیدی را می توان به میزان قابل توجهی افزایش داد.

بسیاری از مردم در حال حاضر در حال ایجاد یک نیروگاه بالکن هستند. مدل های فعلی معمولاً بیش از 800 وات به سلول های خورشیدی می دهند و حداکثر 600 وات از اینورتر خارج می شود. به خصوص زمانی که خورشید به شدت می تابد، بسیاری از انرژی تولید شده بدون جبران وارد شبکه می شود. می توانید وسایلی مانند خودروی الکترونیکی یا پلاگین هیبریدی خود را شارژ کنید و بنابراین حداقل تا حدی هزینه برق را کاهش دهید.

شارژ یک خودروی الکترونیکی با یک نیروگاه برق بالکن – این امکان پذیر است