شارژ خودکار خودروهای الکترونیکی: فورد این امکان را فراهم می کند

فورد خودروهای الکترونیکی دارد که توسط روبات ها شارژ می شوند

شارژ خودکار خودروهای الکترونیکی: فولکس‌واگن نیز روی آن کار می‌کند

با راه حل فورد، رانندگان می توانند به محض رسیدن به ایستگاه شارژ ربات، بنشینند و استراحت کنند. از بازوی بارگیری ربات دارای دوربین است و پس از خروج خودرو از ایستگاه شارژ (منبع: فورد) به طور خودکار اتصال به خودرو را پیدا می کند. پس از شارژ، ربات به طور خودکار خارج می شود. رانندگان مجبور نیستند در هر زمانی از خودروی الکترونیکی خود پیاده شوند.

نه تنها فورد در حال توسعه ربات های شارژ است، بلکه فولکس واگن و استارت آپ Volterio که متعلق به کانتیننتال است نیز می خواهند فرآیند شارژ خودروهای الکترونیکی را راحت تر کنند. فولکس واگن در حال آزمایش مفهومی است که در آن ربات ذخیره انرژی موبایل فقط آن را به ماشین الکترونیکی بیاورید. ربات را می توان از طریق یک برنامه به وسیله نقلیه فراخوانی کرد. با این حال، این فناوری هنوز برای تولید سری آماده نیست – درست مانند فورد.



منبع

برای تامین برق مجدد خودروی برقی، مالکان باید خودشان اقدام کنند. اما فورد فکر می‌کند که دیگر لازم نیست اینطور باشد. سازنده خودرو به همراه دانشگاه دورتموند یک ربات کوچک ساخته‌اند که به طور خودکار فرآیند شارژ را بر عهده می‌گیرد. فولکس واگن نیز روی چنین فناوری کار می کند.

فورد: خودروی الکترونیکی به طور خودکار شارژ می شود

ربات شارژ فورد چگونه کار می کند:

فورد و TU دورتموند می توانند این فناوری را تصور کنند در پارکینگ ها، در پارکینگ های چند طبقه یا در خانه های شخصی برای نصب حتی ناوگان بزرگ‌تر شرکت‌ها می‌توانند مجدداً بدون دخالت انسان با برق تامین شوند. اگر در آینده به دلیل قدرت بیشتر، کابل‌های شارژ به‌طور قابل‌توجهی سنگین‌تر شوند، می‌توان از ربات در سراسر صفحه نیز استفاده کرد.

شارژ یک خودروی الکترونیکی مانع بزرگی برای افراد بدون معلولیت جسمی نیست. با این حال، با محدودیت های فیزیکی، این کار می تواند به سرعت خسته کننده شود – اگر غیرممکن نباشد. فورد به همراه دانشگاه فنی دورتموند در حال حاضر یک ربات معرفی کرد، که بدون اینکه مالک کاری انجام دهد، خودروی الکترونیکی را شارژ می کند.