سیم کارت جذاب برای Steam & Switch معرفی شد

نسخه:2.10.91.91

به جای این شما درختان را قطع می کنید، خود را وقف کشاورزی رایج می کنید، به ماهیگیری می روید یا مواد معدنی مانند سنگ را استخراج می کنید: بنابراین Go-Go Town قطعا بیشتر در ژانر سیم کارت کشاورزی مستقر است، اگرچه مدیریت نیز به آن ملحق می شود. با توجه به صفحه اصلی Steam، در طول بازی باید تصمیم بگیرید که کدام مغازه ها را بسازید، چه کسی آنها را اداره می کند و چگونه در آنجا درآمد کسب می کند. در عین حال می توانید ساکنان شهر را مدیریت کنیدبا اجازه دادن به آنها برای قطع درختان یا استخدام آنها برای کارهای دیگر.

شاید Go-Go Town! چیزی برای لیست آرزوهای شما؟

برو برو شهر!

برو برو شهر!

در بازی‌های کلاسیک کشاورزی مانند Story of Seasons: Pioneers of Olive Town، شما نه تنها از مزرعه خود مراقبت می‌کنید، بلکه به شهر کوچک اطراف کمک می‌کنید تا دوباره به مقصد گردشگری تبدیل شود. Animal Crossing: New Horizons تفاوت چندانی ندارد. به تازگی اعلام شده است سیم کارت کشاورزی و مدیریت برو برو شهر! از آن الهام بگیرید و خود را شهردار کنید.

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

تنبلی مغرور

برای Go-Go Town بنویسید! به لیست خرید اضافه کنید

تریلر Go-Go Town را ببینید!

شما در نهایت به شهر کوچک و فرسوده Go-Go Town می روید و یک هدف دارید: همه چیز را تعمیر کنید، بازسازی کنید و در نهایت مدیریت کنید. شما این کار را با یک آواتار مانند Animal Crossing در منظر سوم شخص انجام می دهید. بنابراین Go-Go-Town یک شبیه سازی ساخت و ساز نیست، حداقل نه به معنای کلاسیک.

زبان ها:آلمانی

هنوز مشخص نیست در Go-Go Town چقدر سیم کارت مدیریت و چقدر سیم فارمینگ است! گیر کردن توسعه‌دهنده Prideful Sloth می‌خواهد در طول سال از جامعه بازخورد جمع‌آوری کند تا بر این اساس بازی را توسعه دهد. را عرضه قبل از سال 2024 برنامه ریزی نشده است، یعنی در Steam، روی Nintendo Switch و سایر پلتفرم های ممکن.



منبع

برو برو شهر! – تریلر اعلامیه

شاید نشنیده باشید برو برو شهر! متعلق به، بازی جدید از سازندگان Yonder. در کنفرانس توسعه دهندگان بازی امسال (GDC) که در آخر هفته برگزار شد، بازی با یک تریلر زیبا ارائه شد. با این حال، جریان در صفحه Steam حتی بیشتر نشان می دهد – و آنچه در آنجا دیده می شود یادآور آن است عبور از حیوانات با یک پیچ و تاب هوشمندانه.

برو شهر برو! اعلام کرد، یک موفقیت جدید احتمالی در ژانر بازی های آرام. در گرافیک Animal Crossing، شما به سمت شهردار یک شهر کوچک ارتقا پیدا می کنید – و همه اینها مستلزم آن است.