سیستم جدید اپل یک موفقیت بزرگ است

اعدادی که اپل می تواند از آنها خوشحال باشد، حتی اگر هنوز توسط سازنده تایید نشده باشد. تجربه نشان داده است که کارشناسان Mixpanel اشتباه نمی کنند و ارزش ها در نهایت باید قابل قبول باشند.

آخرین به روز رسانی iOS 16 از محبوبیت زیادی در بین کاربران آیفون برخوردار است. همانطور که اعداد فعلی ثابت می کنند: در مقایسه زمانی مستقیم با نسل قبلی خود، جوانترین سیستم پیشتاز قابل توجهی دارد.

سیب

موفقیت برای اپل: iOS 16 بین کاربران محبوب است

سال گذشته، iOS 15 جدید تنها پس از 10 روز در 19.3 درصد از آیفون ها یافت شد. از سوی دیگر، با iOS 16، پذیرش بسیار بهتر به نظر می رسد. تنها پس از گذشت 9 روز از انتشار، 23.36 درصد از کاربران قبلاً این به‌روزرسانی را انجام داده‌اند (منبع: Mixpanel via MacRumors). اگرچه iOS 15 قدیمی هنوز با 66.86 درصد اکثریت را به خود اختصاص می دهد، اما جهت انطباق از پیش تعیین شده است. حتی نسخه های قدیمی تر با 9.32 درصد در اقلیت واضح قرار دارند.

آنچه iOS 16 ارائه می دهد:

از اینجا چگونه می رود؟

اولین نسخه iOS 16.1 است که در حال حاضر در حال توسعه است. به روز رسانی خدمات اصلی شامل پشتیبانی از Live Activities or Matter، استاندارد جدید صنعت خانه هوشمند است. انتظار می رود در ماه اکتبر عرضه شود. احتمالا اندکی پس از یک رویداد دیگر اپل که هنوز تایید نشده است. همراه با iOS 16.1، iPadOS 16.1 باید برای iPads ظاهر شود. آنها باید بدون نسخه 16.0 به طور کامل انجام دهند و فقط با اولین آپدیت سرویس یک به روز رسانی دریافت می کنند.



منبع

به روز رسانی iOS 16 بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای جدید را ارائه می دهد. اول از همه، گزینه های جدید برای شخصی سازی صفحه قفل مطمئناً توجه را به خود جلب می کند. اکنون همچنین می‌تواند ویجت‌ها را مستقیماً و موارد دیگر را نمایش دهد. با این وجود، اپل تمام ویژگی های اعلام شده در تابستان را یکپارچه نکرد. تعداد کمی از عملکردها بعداً با به‌روزرسانی‌های بیشتر، تکه تکه یکپارچه خواهند شد.

شایان ذکر است: اپل هنوز کاربران را مجبور به آپدیت نکرده است. یا اگر بخواهید، می‌توانید و فقط می‌توانید آخرین به‌روزرسانی iOS را به نسخه 15.7 نصب کنید. رویه ای که سازنده سال گذشته نیز هنگام تغییر از iOS 14 به iOS 15 از آن پیروی کرد. فقط بعداً راهی برای بازگشت وجود نداشت، اما تا آن زمان اپل صبور بود.