سیتروئن می خواهد با قیمت رقابتی بدرخشد

اگر می‌خواهید بیشتر بپردازید، می‌توانید سیستم‌های کمکی استاندارد صنعتی مختلف را نیز ایمن کنید. ماندن در لاین، ترمز اضطراری، رانندگی در بزرگراه، تا 20 دستیار در کل موجود است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

آیا قیمت ارزان به تنهایی کافی است؟

اما این کراس اوور یک مشکل نیز دارد: از نظر فنی، دیگر برای خودروهای الکتریکی که قرار است در سال 2023 معرفی شوند، به روز نیست. سیتروئن محدوده را ارائه می دهد 360 کیلومتر طبق استاندارد WLTP بر. توجه داشته باشید، این حداکثر فنی ممکن در نیمکت آزمون است، برد واقعی باید باشد در زندگی روزمره زیر 300 کیلومتر است قرار دادن. فناوری شارژ قدرتمند نیز کنار گذاشته شده است، با فناوری 400 ولت روی هواپیما، ایستگاه شارژ سریع حداکثر ظرفیت شارژ 100 کیلو وات را دارد. از 10 تا 80 درصد ظرفیت باتری باید 30 دقیقه طول بکشد.

نه تنها سیتروئن می داند که خودروهای الکترونیکی باید با قیمت نیز متقاعد شوند:

مرد فرانسوی نمی تواند با مدل های گروه فولکس واگن همراه شود، تسلا از نظر فنی دور می شود، کیا و هیوندای به زودی سیتروئن را از ایستگاه شارژ خارج می کنند. سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر یک صفحه نمایش تقریبا قدیمی 10 اینچی HD است که به طور محکم در داشبورد ادغام شده است. اکنون می توان ë-C4 X را سفارش داد، در آلمان فقط به عنوان یک نسخه الکتریکی خالص ظاهر می شود، در حالی که سایر بازارها نیز هیبریدی دریافت خواهند کرد.

سیتروئن در حال گسترش دامنه خودروهای الکتریکی خود است. این برند فرانسوی مدل کاملاً جدیدی را روانه بازار نمی کند، بلکه نسخه جدیدی را عرضه می کند که دقیقاً مورد توجه قرار می گیرد. قیمت اعلامیه ای برای فولکس واگن و شرکت است که قابل توجه است.

سیتروئن ë-C4 X: قیمت خودروهای الکترونیکی چالشی برای فولکس واگن و شرکت است.

سیتروئن مدل الکتریکی جدیدی را عرضه می کند که می خواهد با نسبت قیمت به عملکرد قوی قانع کند. همانطور که از نام آن پیداست، ë-C4 X a است نسخه متقاطع C4 الکتریکی از قبل شناخته شده. با ترکیبی از اوراق قرضه SUV و سدان هاچ بک، مرد فرانسوی کمی یادآور کوپه انیاک iV اشکودا است که گفته می شود در داخل بهترین خودروی الکتریکی از گروه فولکس واگن تا به امروز بوده است. سیتروئن می تواند با زبان طراحی و انتخاب یک بدنه کراس اوور امتیاز بگیرد.

مهمتر از همه، قیمت باید بسیاری از مشتریان را متحیر کند: سیتروئن از مشتریان نهایی قیمتی از 37540 یورو می خواهد. از سوی دیگر اشکودا بیش از 60 هزار یورو قیمت دارد. جهت گیری سبک زندگی فرانسوی نیز به وضوح قابل تشخیص است. سازنده در بیانیه خود به شش مفهوم رنگ در فضای داخلی و هفت رنگ ممکن اهمیت زیادی می دهد. خودروی الکترونیکی جدید رنگارنگ خواهد بود.

فرانسوی ها کار می کنند در درجه اول در مورد قیمت آن. با این حال، این سوال وجود دارد که آیا این کافی خواهد بود یا خیر – به ویژه تولید کنندگان چینی می توانند به رقابت قوی تبدیل شوند.



منبع