Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
سیاست سوالات مهمی را بی پاسخ می گذارد - مجله تکنولوژی فودزیلا

سیاست سوالات مهمی را بی پاسخ می گذارد

وقتی نوبت به قیمت می‌رسد، هر دو طرف روی 49 یورو در ماه توافق کرده‌اند – حداقل در حال حاضر. بلیط به صورت اشتراک سالانه ارائه می شود، اما باید امکان لغو آن به صورت ماهانه وجود داشته باشد. با این حال، قیمت ماهانه ممکن است در آینده افزایش یابد، همانطور که هندریک وست (CDU) نخست وزیر نوردراین-وستفالن توضیح داد. تعدیل قیمت ممکن است ضروری باشد زیرا همه ایالت ها مطمئن نیستند که بودجه تخصیص یافته توسط دولت فدرال در آینده کافی خواهد بود (منبع: t-online).

آنچه با بلیط 9 یورویی امکان پذیر بود باید با Deutschlandticket نیز امکان پذیر باشد. فقط قیمت بالا میره:

زمان شروع Deutschlandticket هنوز مشخص نیست

دولت های فدرال و ایالتی توافق کرده اند که به اصطلاح Deutschlandticket به قیمت 49 یورو یک معامله تمام شده است. این بدان معنی است که جانشین بلیط موفق 9 یورویی گرانتر از نسخه اصلی است، اما باید همان گزینه ها را ارائه دهد. اما یکی از مهم ترین سوالات همچنان باز است.

بلیط 49 یورویی در راه است: دولت های فدرال و ایالتی مسیر مشترکی پیدا می کنند

بلیط 49 یورویی تمام شده است. در نشست مشترک دیگری، دولت های فدرال و ایالتی درباره جانشین بلیت موفق 9 یورویی به توافق رسیدند. قبلاً هنوز اختلافاتی در مورد تأمین مالی وجود داشت که اکنون تا حد زیادی برطرف شده است. این راه را برای به اصطلاح Deutschlandticket باز می کند.

مانند نسخه قبلی، بلیط 49 یورو است در سراسر آلمان در حمل و نقل عمومی معتبر است. این شامل ترامواها و اتوبوس ها و همچنین قطارهای محلی و منطقه ای می شود. همانطور که رئیس Flixbus می خواهد، هنوز مشخص نیست که آیا اتوبوس های راه دور نیز شامل خواهند شد. بلیت 49 یورویی نیز دیجیتال خواهد بود تا بتوان آن را در گوشی هوشمند ذخیره کرد و در آنجا نشان داد.

با این حال، سوال مهم نقطه شروع هنوز روشن نشده است: به گفته وزیر حمل و نقل فدرال فولکر ویزینگ، بلیط 49 یورویی در اسرع وقت معرفی می شود. در حالت ایده آل، باید تا 1 ژانویه 2023 آماده شود. اما بسیاری در مورد این برنامه شک دارند. وزیر حمل و نقل بادن-وورتمبرگ، وینفرید هرمان، احتمالاً انتظار دارد که از مارس یا آوریل 2023 شروع شود. در بایرن نیز، حتی قبل از آخرین کنفرانس، شروعی دیرتر در نظر گرفته شده بود.



منبع تأمین مالی Deutschlandticket قبلاً در وضعیت متزلزلی قرار داشت. ایالت های فدرال رضایت خود را با تقسیم هزینه ها به افزایش بودجه منطقه ای سازی گره زده بودند. این مبلغ در حال حاضر بالغ بر 1 میلیارد یورو در سال است و قرار است به جای 1.8 درصد قبلی، سالانه 3 درصد افزایش یابد. پیشنهادهای جایگزین از کشورهای جداگانه، مانند مواردی که قبلاً در برلین و نیدرزاکسن معرفی یا برنامه ریزی شده بودند، با وجود بلیط 49 یورویی، همچنان امکان پذیر است.