سکه ها و اسکناس ها همچنان شماره 1 هستند

این مطالعه نه تنها رفتار پرداخت، بلکه پس انداز را نیز مورد بررسی قرار داد. این نشان می دهد که افراد جوان تر ترجیح می دهند سهام، ETF و ارزهای دیجیتال به جای گذاشتن پول خود در حساب های بانکی سنتی سرمایه گذاری کنند. 26 درصد از Millennials و 24 درصد از Gen Z گفتند که ماهانه سرمایه گذاری می کنند.

را برای مراقبت از امور مالی به ویژه برای هزاره ها مهم است. آنها موجودی بانکی خود را یازده بار در ماه بررسی می کنند، در حالی که Gen Z موجودی آنها را پنج بار در ماه بررسی می کند (منبع: Horizon).



منبع در ویدئو: چگونه در هنگام خرید آنلاین در پول خود صرفه جویی کنیم.

جوان ترها ترجیح می دهند به جای پس انداز به روش سنتی سرمایه گذاری کنند

در هیچ کشور دیگری که توسط Klarna مورد مطالعه قرار گرفته است، پول نقد به اندازه آلمان محبوب نیست. بر همسایگان اتریش در رتبه دوم قرار دارند (38 درصد). از سوی دیگر، در هلند، تنها حدود یک چهارم پاسخ دهندگان گفتند که پول نقد را ترجیح می دهند. پول نقد حتی در اسکاندیناوی کمتر محبوب است. در سوئد فقط 15 درصد مایل به پرداخت نقدی هستند، در نروژ 13 درصد.

طبق مطالعه ای که توسط ارائه دهنده خدمات پرداخت Klarna انجام شد، آلمانی ها همچنان به پول نقد وفادار هستند. کل 43 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشت که سکه ها و اسکناس ها بهترین وسیله پرداخت هستند. مخصوصاً نسل بیبی بومر و Gen X را نمی توان بدون نقد صحبت کرد.

وقتی صحبت از روش‌های پرداخت موبایلی می‌شود، آخرین نسل در حال تنظیم آهنگ است. مصاحبه کرد 36 درصد از Gen Z ترجیح می دهند با گوشی هوشمند خود پرداخت کنندو هزاره ها به سختی کمتر از 34 درصد هستند. از سوی دیگر، پرداخت با کارت در بین افراد جوان تر از تلفن های همراه محبوبیت کمتری دارد. 24 درصد از Gen Z ترجیح می دهند با کارت پرداخت کنند، در مقایسه با 25 درصد از Millennials.

به سادگی نمی توان با آلمانی ها از پول نقد صحبت کرد. یک مطالعه جدید نشان می دهد که سکه ها و اسکناس ها همچنان محبوب ترین وسیله پرداخت هستند. در مقایسه بین المللی، آلمان بسیار جلوتر است، اما بسته به سن تفاوت های زیادی وجود دارد.

مطالعه: 43 درصد از آلمانی ها پول نقد را ترجیح می دهند