می‌توانید تریلر انتشار بازی Sackboy: A Big Adventure را برای رایانه‌های شخصی در اینجا تماشا کنید:

Sackboy: A Big Adventure در حال دریافت ویژگی های جدید بر روی رایانه شخصی است

تریلر انتشار بازی Sackboy: A Big Adventure برای رایانه های شخصی منتشر شد کانال یوتیوب پلی استیشن آمریکای لاتین ظاهر شد. احتمالاً زودتر از موعد در آنجا آپلود شده است. دیگر در لیست نیست، بنابراین فقط با یک پیوند قابل مشاهده است.

انحصاری بعدی پلی استیشن برای رایانه های شخصی عرضه می شود. این بار Sackboy: A Big Adventure است. یعنی پریدن و دویدن در نوامبر 2020 منتشر شد و یکی از اولین بازی های پلی استیشن 5 بود. اکنون قرار است تقریباً دو سال بعد در 27 اکتبر عرضه شود.

این تریلر همچنین برخی از ویژگی‌هایی را که بازیکنان Sackboy می‌توانند در رایانه شخصی از آن‌ها لذت ببرند، نشان می‌دهد. در اینجا خواهد شد پشتیبانی از 4K و 120 FPS و همچنین پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide 21:9. با Nvidia DLSS و VRR (نرخ تجدید متغیر)، بازی باید بهتر اجرا شود و زیباتر به نظر برسد.

Sackboy: A Big Adventure آخرین نسخه انحصاری پلی استیشن است که به رایانه شخصی راه پیدا کرده است. در آنجا اکنون خود را در جمع موفقیت های بزرگی مانند God of War، Days Gone و Horizon Zero Dawn. با این وجود، انحصار همچنان نقش مهمی در مدل تجاری سونی ایفا می کند. به همین دلیل است که PS Plus، بر خلاف Xbox Game Pass، هیچ بازی را مستقیماً در هنگام راه اندازی دریافت نخواهد کرد.