سونی کنسول را در رژیم غذایی می فرستد

این بازی ها انحصاری برای PS5 هستند:

پلی استیشن 5: کنسول سونی اکنون گران تر است

سونی بی سر و صدا بر روی پلی استیشن 5 جدید کار می کند که برخی از آنها در حال حاضر در بازار موجود است. حتی برای اعلام رسمی کافی نبود. در مقایسه، مدل جدید سبک تر است، اما برخی از سوالات بی پاسخ مانده است.

پلی استیشن 5

سونی: پلی استیشن 5 سبکتر دید

پلی استیشن 5 در زمان عرضه کاملاً سبک وزن نبود. نوع با درایو نوری 4.5 کیلوگرم وزن داشت، در حالی که نوع کاملا دیجیتال هنوز 3.9 کیلوگرم وزن داشت. ظاهراً این هنوز برای سازنده ژاپنی بسیار دشوار بود، زیرا در استرالیا یک نسخه باریکتر از کنسول ظاهر شد. این در حال حاضر دومین نسخه ای است که در آن PS5 در رژیم غذایی قرار می گیرد.

مدل جدید که CFI-1202A نام دارد با احتساب درایو 3.9 کیلوگرم وزن دارد. پس اینطور 600 گرم سبک تر از PS5 اصلی. با نوع دیجیتال (CFI-1202B)، پلی استیشن 5 اکنون 3.4 کیلوگرم وزن دارد که 500 گرم کمتر از قبل است (منبع: Press Start). سونی ممکن است دوباره تنظیماتی را در هیت سینک انجام داده باشد تا وزن کنسول را کاهش دهد. هنوز مشخص نیست که آیا عملکرد درونی فراتر از آن تغییر کرده است یا خیر.

در آلمان و سایر کشورها، پلی استیشن 5 اخیراً گران شده است حداقل 449.99 به جای 399.99 یورو. برای نسخه با درایو، 549.99 به جای 499.99 یورو پرداخت می شود. سونی روندهای نامطلوب ارز و نرخ تورم بالا را دلیل افزایش قیمت عنوان می کند.



منبع

تا کنون پلی استیشن 5 سبک تر تنها در استرالیا ظاهر شد، جایی که، مانند بسیاری از بازارهای دیگر، افزایش قیمت داشته است. در ژاپن، PS5 انتظار می‌رود از اواسط سپتامبر گران‌تر شود، از این زمان نسخه‌های باریک‌تر کنسول نیز باید در آنجا در دسترس باشند. همچنین می توان انتظار عرضه مدل های جدید را در بازارهای دیگر، احتمالاً از 15 سپتامبر نیز داشت.