Uncharted یکی از موفق ترین عناوین انحصاری سونی است. با این حال، توسعه دهنده Naughty Dog در گذشته اعلام کرده بود که این استودیو سریال را ادامه نخواهد داد. ظاهرا سونی هنوز از ماجراجویی های نیتن دریک دست برنداشته است.

پلی استیشن 5

Uncharted: راه اندازی مجدد برای PS5 برنامه ریزی شده است؟

سری Uncharted با Uncharted 4: A Thief’s End به پایان رسید. در مجموع، بازی بیش از 16 میلیون نسخه فروخت، بنابراین می توان از پایان بازی به عنوان یک موفقیت مطلق یاد کرد. با این وجود، Naughty Dog اعلام کرده بود که سریال بعد از قسمت چهارم است بسته است.

با توجه به موفقیت‌آمیز بودن فیلم Uncharted، جای تعجب نیست که سونی هنوز کار خود را با این برند تمام نکرده است. به گفته سایت Leak، سونی مدت ها پیش مجوز راه اندازی مجدد Uncharted را داده است. باید کامل باشه راه اندازی مجدد برای پلی استیشن 5 عمل کنید در اینجا یا با ماجراهای ناتان دریک ادامه می یابد یا یک شخصیت کاملاً جدید معرفی می شود (منبع: The Leak).

اتفاقاً مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves به تازگی برای رایانه شخصی منتشر شده است:

تریلر مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves

New Uncharted احتمالا از Naughty Dog نیست

با این حال، یک قطره تلخی وجود دارد، زیرا یک بازی جدید خوب خواهد بود نه از ناتی داگ. با این حال، تیم نباید به طور کامل حذف شود، اما می تواند از استودیوی جدید در حال توسعه پشتیبانی کند.

هیچ بیانیه رسمی تا کنون وجود ندارد، اما یکی جای خالی از اکتبر 2022 می تواند یک سرنخ باشد. ما به دنبال کارآموز طراحی بازی برای استودیوی جدید پلی استیشن در سن دیگو هستیم. آنها “با Naughty Dog در یک پروژه جدید هیجان انگیز در یک فرنچایز محبوب همکاری می کنند” (منبع: VGC).

این که آیا این جای خالی در واقع با جدید بازی Uncharted مرتبط معلوم نیست ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.