Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
سونی برای اولین بار مشخص است: پلی استیشن 6 کی می آید؟ - مجله تکنولوژی فودزیلا

سونی برای اولین بار مشخص است: پلی استیشن 6 کی می آید؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

“اگر SIE نسل بعدی کنسول پلی استیشن خود را (که احتمالا XXXX خواهد بود) عرضه کند، این شرکت دسترسی به Call of Duty و سایر عناوین Activision را از دست می‌دهد و این امر باعث می‌شود که به شدت در برابر تغییر مصرف‌کننده و در معرض بدتر شدن رقابت‌پذیری‌اش آسیب‌پذیر باشد. ”

پلی استیشن 5 قبلاً نسخه جدیدی دریافت کرده است که نه تنها وزن شما را کاهش می دهد، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. علاوه بر این، می توان حدس زد که سونی نسخه Pro را در سال های آینده عرضه خواهد کرد. با این وجود، طرفداران در تعجب هستند که چه چیزی پلی استیشن 6 می تواند همه چیز را ارائه دهد – مدتی طول می کشد تا به این سوال پاسخ داده شود.

دو سال به سرعت گذشت، اما در حال حاضر چگونه است؟ نتیجه به پلی استیشن 5؟ ما در گالری عکس ما به شما نشان می دهیم که تیم تحریریه GIGA چه فکر می کند:

بنابراین می تواند نسل جدید سونی در سال باشد 2027 یا 2028 هفت یا هشت سال پس از انتشار پلی استیشن 5 ظاهر می شود.

مرجع نظارتی بریتانیا (CMA) که در حال حاضر در حال بررسی خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت است، اطلاعات جدیدی را برای عموم منتشر کرده است. اسناد برای مشاهده در دسترس قرار گرفته است. اینها حاوی اطلاعات جالبی در مورد برنامه های سونی هستند (منبع: مقامات بریتانیا).

باور کردنش سخت است، اما پلی استیشن 5 دو سال است که وارد بازار شده است. اگرچه بسیاری هنوز حتی این کنسول را ندارند، برخی دیگر نمی‌دانند که در مورد نسل بعدی چیست. سونی اکنون اعلام کرده است که چه زمانی می توانید پلی استیشن 6 را انتظار داشته باشید.

سونی پلی استیشن

پلی استیشن 6: انتشار چند سال دیگر طول می کشد

بنابراین مایکروسافت این بازی ها را از Activision ارائه کرده است تا سال 2027 برای پلی استیشن در دسترس قرار گیرد. در ماه اکتبر، مایکروسافت اعلام کرد که Call of Duty را تنها تا زمانی که منطقی باشد، روی پلی استیشن ارائه خواهد کرد. سپس سال 2027 ذکر شده است که طبق سند برای سونی کاملاً ناکافی خواهد بود.

پلی استیشن 5 از همان ابتدا چند بازی انحصاری برای ارائه داشت:

پلی استیشن 5: نتیجه پس از دو سال