سوئیچ OLED + کوپن 20 گیگابایتی و آمازون با قیمت مناسب

مهم: محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که به موقع برای پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر فراموش کنید، قرارداد دیگر یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان از ابتدای سال 2022 به صورت ماهانه آن را فسخ کرد. از 25 ماه اما مبلغ ماهیانه افزایش نمی یابد.

کنسول نینتندو سوییچ OLED را نمی‌توان در میان نسل جدید کنسول‌ها به حساب آورد، اما نوآوری‌ها و پیشرفت‌هایی برای ارائه دارد. مهمتر از همه، صفحه نمایش OLED جدید با رنگ های شدیدتر و کنتراست بالاتر تحت تاثیر قرار می گیرد. اندازه آن نیز کمی کاهش یافته است و نمایشگر اکنون به 7 اینچ افزایش یافته است. حافظه داخلی دو برابر شده و به 64 گیگابایت رسیده است و پایه پشتی نیز تقویت شده است تا صفحه نمایش لرزش چندانی نداشته باشد.

با توجه به مقایسه قیمت ایده آلو، Nintendo Switch با نمایشگر OLED در حال حاضر حداقل حدود 327 یورو با احتساب حمل و نقل قیمت دارد. اگر این مقدار و ارزش کوپن ها را از کل هزینه بسته تعرفه کم کنید، عملاً 93.75 یورو برای تعرفه باقی مانده است. تقسیم بر حداقل مدت 24 ماه، این مربوط به 3.91 یورو در ماه – قیمت بسیار پایین برای Allnet و SMS با حجم داده 20 گیگابایتی در شبکه Vodafone.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در Logitel شما فقط در حال حاضر آن را دریافت نمی کنید نسخه OLED را کنسول نینتندو، بلکه یکی کوپن فروشگاه اینترنتی نینتندو به ارزش 50 یورو و یکی کوپن 15 یورویی آمازون به تعرفه تلفن همراه در شبکه وودافون مشمول 20 گیگابایت حجم داده و نرخ ثابت Allnet و SMS فقط برای 19.99 یورو در هر ماه (مشاهده پیشنهاد در Logitel). علاوه بر این، شما فقط یک بار 5.99 یورو برای کنسول و حمل و نقل پرداخت می کنید. قیمت اتصال 39.99 یورو اعمال نمی شود.

هر کسی که با سوئیچ OLED معاشقه می کند و همچنین می تواند از تعرفه تلفن همراه استفاده کند، پیشنهاد فعلی لاجیتل را از دست ندهد. در آنجا می‌توانید کنسول نینتندو را از جمله کوپن فروشگاه اینترنتی نینتندو و آمازون با تعرفه 20 گیگابایتی در شبکه Vodafone دریافت کنید.

کوپن OLED، Nintendo eShop و آمازون را در یک بسته تعرفه تغییر دهید

برای اینکه تعرفه قابل مقایسه با سایر قراردادهای تلفن همراه فقط سیم کارت باشد، هزینه های تعرفه موثر را محاسبه می کنیم. اگر هزینه‌های Nintendo Switch، Pro Controller و کوپن آرزو را کم کنید، صرفاً برای تعرفه 20 گیگابایتی می‌پردازید:

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
19.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
حذف شده است
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
485.75 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
327 یورو (کنسول) + 50 یورو (کوپن eShop) + 15 یورو (کوپن آمازون)
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
93.75 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 3.91 یورو
مشاهده پیشنهاد

جزئیات تعرفه در یک نگاه

  • شبکه: وودافون
  • تعرفه: Otelo Allnet Flat Classic
  • 20 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

نینتندو سوییچ با تعرفه در شبکه Vodafone: به همین دلیل است که پیشنهاد ارزش آن را دارد