سوئیچ OLED با تعرفه 30 گیگابایتی و کوپن فروشگاه اینترنتی نینتندو با قیمت عالی

هر کسی که با سوئیچ OLED معاشقه می کند و همچنین می تواند از تعرفه تلفن همراه استفاده کند، باید به پیشنهاد فعلی لاجیتل نگاهی بیندازد. در آنجا می توانید کنسول نینتندو شامل یک کوپن 50 یورویی Nintendo eShop با تعرفه 30 گیگابایتی در شبکه Vodafone دریافت کنید. در اینجا شما تمام جزئیات را دریافت می کنید.

بسته تعرفه: کوپن OLED و نینتندو را تغییر دهید

با توجه به مقایسه قیمت ایده آلو، Nintendo Switch با نمایشگر OLED در حال حاضر حداقل 333 یورو با احتساب حمل و نقل قیمت دارد. اگر این مقدار و ارزش کوپن را از کل هزینه بسته تعرفه کم کنید، عملاً 97.76 یورو برای تعرفه باقی مانده است. تقسیم بر حداقل مدت 24 ماه، این مربوط به 4.07 یورو در ماه – که قیمت ثابتی برای Allnet و SMS با حجم داده 30 گیگابایتی در شبکه Vodafone بسیار پایین است.

با ترکیب تعرفه جوان + گیگ حتی بیشتر صرفه جویی کنید

کنسول نینتندو سوییچ OLED را نمی‌توان در میان نسل جدید کنسول‌ها به حساب آورد، اما نوآوری‌ها و پیشرفت‌هایی برای ارائه دارد. مهمتر از همه، صفحه نمایش OLED جدید با رنگ های شدیدتر و کنتراست بالاتر تحت تاثیر قرار می گیرد. اندازه آن نیز کمی کاهش یافته است و نمایشگر اکنون به 7 اینچ افزایش یافته است. حافظه داخلی دو برابر شده و به 64 گیگابایت رسیده است و پایه پشتی نیز تقویت شده است تا صفحه نمایش لرزش چندانی نداشته باشد.

نینتندو سوییچ با صفحه نمایش OLED (منبع تصویر: نینتندو)

جزئیات تعرفه در یک نگاه

  • شبکه: وودافون
  • تعرفه: استیشن GigaMobil Young M
  • 35 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 500 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در Logitel شما فقط در حال حاضر آن را دریافت نمی کنید نسخه OLED را کنسول نینتندو، بلکه یکی کوپن فروشگاه اینترنتی نینتندو به ارزش 50 یورو به تعرفه تلفن همراه در شبکه وودافون مشمول 30 گیگابایت حجم داده و نرخ ثابت Allnet و SMS فقط برای 19.99 یورو در هر ماه (مشاهده پیشنهاد در Logitel). علاوه بر این، شما فقط یک یورو برای کنسول پرداخت می کنید. می‌توانید از طریق اپلیکیشن My Otelo، قیمت اتصال 39.99 یورو را پس بگیرید و هیچ هزینه‌ای برای ارسال وجود ندارد. برای خرید بازی می توانید از کوپن فروشگاه اینترنتی نینتندو استفاده کنید.

شما هستید زیر 28 سال و در حال حاضر یکی داشته باشید قرارداد اینترنت شبکه ثابت با وودافون? سپس می‌توانید Vodafone GigaMobil Young M Kombi را با Logitel بیرون بیاورید و بنابراین با حجم داده‌های بیشتر حتی ارزان‌تر رانندگی کنید (مشاهده پیشنهاد در Logitel). تعرفه را در کنار 35 گیگابایت ظرفیت داده 5G 150 یورو اعتبار اولیه و کوپن 30 یورویی آمازون همراه با آن. با این وجود، علیرغم هزینه پایه بالاتر از 24.99 یورو، در نهایت ارزان تر رانندگی می کنید. اگر تمام هزینه‌ها را در اینجا جمع کنید و پاداش‌ها را کم کنید، عملاً با این پیشنهاد پرداخت می‌کنید 3.66 یورو در ماه.

مهم: محاسبه با قیمت‌های پایین تنها در صورتی جواب می‌دهد که در پایان حداقل دوره قرارداد به موقع آن را لغو کنید. اگر فراموش کنید، قرارداد دیگر یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان از ابتدای سال 2022 به صورت ماهانه آن را فسخ کرد. از 25 ماه اما مبلغ ماهیانه افزایش نمی یابد.

Nintendo Switch OLED چه کاری می تواند انجام دهد؟

جزئیات تعرفه در یک نگاه

  • شبکه: وودافون
  • تعرفه: Otelo Allnet Flat Classic
  • 30 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

نینتندو سوییچ با تعرفه در شبکه Vodafone: به همین دلیل است که پیشنهاد ارزش آن را دارد

برای اینکه تعرفه قابل مقایسه با سایر قراردادهای تلفن همراه فقط سیم کارت باشد، هزینه های تعرفه موثر را محاسبه می کنیم. اگر هزینه‌های Nintendo Switch و کوپن Nintendo eShop را کم کنید، صرفاً برای تعرفه 30 گیگابایتی چقدر می‌پردازید:

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
19.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
غیر قابل اجرا (از طریق بازپرداخت)
حمل دریایی
(یک بار)
رایگان
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
480.76 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
333 یورو (کنسول) + 50 یورو (کوپن eShop)
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
97.76 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 4.07 یورو
مشاهده پیشنهاد