سه سازنده چینی متحد شدند: تغییر تلفن های هوشمند آسان تر می شود

سازندگان گوشی های هوشمند در واقع می خواهند مشتریان فعلی خود به برند وفادار بمانند و به شرکت دیگری تغییر ندهند. تغییر در حال حاضر امکان پذیر است، اما همیشه به این آسانی نیست. در چین، شیائومی اکنون اعلام کرده است که این شرکت در حال همکاری با Oppo و Vivo برای ارائه این گوشی است برای تسهیل جابجایی بین سه سازنده گوشی هوشمند (منبع: Weibo).

به طور رسمی، همکاری شیائومی، اوپو و ویوو تنها در چین اعلام شد. بنابراین تغییر ساده بین گوشی های هوشمند در درجه اول باید در آنجا امکان پذیر باشد. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که انتقال داده ها در آلمان نیز در مقطعی کار نکند. سپس شما نیز می توانید از یک تلفن همراه شیائومی به مدل Vivo تغییر دهید. با Oppo سخت تر می شود، زیرا تلفن های همراه در آلمان ممنوع است.

معمولاً تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند با هم کار نمی کنند زیرا می خواهند کاربران خود را در اکوسیستم خود نگه دارند. اما در چین، اکنون یک اتحاد شگفت‌انگیز شکل گرفته است که دقیقاً برعکس عمل می‌کند.

شیائومی

شیائومی، اوپو و ویوو با هم کار می کنند

هر سه سازنده این اعلامیه را اعلام کرده اند، بنابراین تغییر از گوشی Oppo به مدل شیائومی نیز امکان پذیر است. یا از Vivo به Oppo. اساساً بدون درز با هر سه سازنده، بدون هیچ گونه معایبی از نظر داده های شخصی یا تنظیمات برنامه. همه چیز به سادگی منتقل می شود و می توانید از گوشی هوشمند جدید خود در هنگام تعویض لذت ببرید.

بنابراین اگر کسی بخواهد از گوشی هوشمند شیائومی به مدل اوپو یا ویوو سوئیچ کند، اکنون انجام آن آسان است. بنابراین نه تنها عکس ها و مخاطبین را می توان منتقل کرد، بلکه اکنون نیز قابل انتقال است همه داده های برنامه و چت هاپس شما به طور یکپارچه به یک سازنده گوشی هوشمند دیگر تغییر دهید می توان. نه تنها گوشی های هوشمند جدید، بلکه مدل های قدیمی تر نیز پشتیبانی می شوند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

نگاهی دقیق‌تر به جدیدترین گوشی شیائومی انداختیم:

همکاری تا کنون فقط در چین است