سهمیه برق؟ آژانس شبکه فدرال می تواند خودروهای الکترونیکی را کاهش دهد

برای این منظور، BNetzA می‌خواهد مقرراتی را ایجاد کند که به ارائه‌دهندگان برق اجازه می‌دهد تا برقی را که می‌تواند توسط مصرف‌کنندگان خاص – مانند جعبه‌های دیواری خصوصی – فراخوانی می‌شود، کاهش دهند. یکی با این حال، تعطیلی کامل برنامه ریزی نشده است.

با این حال، تا کنون، اینها تنها برنامه هایی برای مقررات جدید BNetzA هستند. در حال حاضر مذاکراتی با احزاب مختلف در جریان است که در مورد پیشنهادات مقامات بیانیه ارائه کرده اند. مولر انتظار دارد تصمیمی در پاییز اتخاذ شود تا قوانین لازم الاجرا از 1 ژانویه 2024 می توان.

دقیقا چگونه ممکن است دریچه گاز برای جعبه های دیواری خصوصی برای خودروهای الکترونیکی کلاوس مولر، رئیس آژانس شبکه فدرال مسئول (BNetzA) فاش کرد که می تواند شبیه به نظر برسد. درباره وضعیت است: «همه به خانه می آیند و می خواهند ماشین برقی خود را بعد از کار شارژ کنند. آنجا مهم است که از اضافه بار شبکه جلوگیری شود” (منبع: مجله مدیر). به عنوان مثال این کار برای جلوگیری از خاموشی است.

در صورت وجود چنین مواردی باید آنها را نیز نشانه ای برای اپراتور شبکه در نظر گرفت. در مواردی که بارهای اوج مشکل وجود دارد، اپراتورها باید “فورا” گسترش پیدا کنند، بنابراین او رئیس BNetzA.

با نیروگاه بالکن خود، می توانید خود را از تامین کننده برق خود مستقل تر کنید:

کاهش گاز برای خودروهای الکترونیکی: این ممکن است در این موارد اتفاق بیفتد

در نگاه اول، این طرح به نظر می رسد یک ضرر واقعی برای رانندگان خودروهای الکترونیکی در مقایسه با خودروهای دارای موتور احتراق داخلی. یکشنبه های بدون خودرو در پی بحران نفتی دهه 1970 نیز این را نشان می دهد بنزین و گازوئیل از مداخله نظارتی در امان نیستند هستند.

یک راننده خودروی الکترونیکی می تواند این کار را انجام دهد سپس باتری را کمی کندتر شارژ کنید. صراحتاً در مورد این واقعیت نیست که یک اتومبیل الکترونیکی اصلاً نمی تواند شارژ شود. در عوض به مشترکین برق تخفیف داده می شود مولر ادامه می دهد.

به گفته مولر، BNetzA همچنین انتظار دارد که «مداخلات اپراتور شبکه فقط در موارد استثنایی ضروری است با این حال، حتی در آن زمان، شارژ یک شبه همچنان باید برای رانندگان خودروهای الکترونیکی کافی باشد تا بتوانند طبق معمول صبح روز بعد یک رفت و آمد عادی را پوشش دهند.

برعکس، خودروهای الکترونیکی احتمالاً حتی جلوتر از بازی هستند: برای مثال، سیستم‌های فتوولتائیک می‌توانند رانندگان را کمتر به برق اصلی وابسته کنند. تا زمانی که شبکه برق به طور کامل خاموش نشده باشد، می توانند به ارائه انرژی حتی در هنگام گاز ادامه دهید.

خودروهای الکترونیکی و پمپ های حرارتی تهدیدی برای تبدیل شدن به آزمونی حیاتی برای شبکه های برق آلمان هستند. آژانس شبکه فدرال در حال برنامه‌ریزی محدودیت‌هایی برای مصرف‌کنندگان است تا اطمینان حاصل کند که شبکه‌ها در زمان‌های اوج فروپاشی نمی‌شوند. برای خودروهای الکترونیکی، ممکن است در سوکت محکم باشد.

تحرک

برق کمتر برای خودروهای الکترونیکی: آژانس شبکه فدرال می‌خواهد جیره‌بندی کند



منبع