سلف 7 ساله از Final Fantasy 16 پیشی گرفت

فشار برای موفقیت برای Final Fantasy 16 نیز بسیار زیاد است زیرا چند بازی اخیر اسکوئر انیکس ناامید کننده واقعی بود. Forspoken یک شکست عظیم است، سرورهای پاییز Babylon تنها پس از یک سال تعطیل شدند، و به طور کلی، بازیکنان نسبت به بسیاری از بازی‌های این استودیو بسیار انتقاد دارند (به Metacritic مراجعه کنید). این خلق و خوی منفی روی پیش‌سفارش‌ها نیز تأثیر گذاشته است، زیرا توسعه‌دهنده برای مدت طولانی موفق به خلق یک شاهکار واقعی نشده است.

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، پلی استیشن 5

شماره های پیش فروش Final Fantasy 16 ناامید کننده هستند

زبان ها:انگلیسی آلمانی



منبع

احتمالا نه. واقعیت بسیار مهمتر است که بازی اکشن RPG فعلا فقط در پلی استیشن 5 ظاهر خواهد شد. Final Fantasy 15 در آن زمان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. اگرچه ایکس باکس نقش کوچکی در بازی های ژاپنی ایفا می کند، این کنسول قبلاً در آن زمان استوار بود. از طرف دیگر، فروش PS5 واقعاً امسال شروع شد.

هواداران برای اعداد ضعیف توضیحی دارند

طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی احتمالاً ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ را در تقویم خود خواهند داشت، زیرا این تاریخی است که Final Fantasy 16، آخرین قسمت، احتمالاً محبوب ترین سری JRPG در جهان است. بازاریابی برای انتشار در حال حاضر به سرعت در حال انجام است و علاوه بر تریلرهای مختلف، حال و هوای بلاک باستر آینده به ویژه در توییتر، اینستاگرام و شرکت در حال ایجاد است.

تریلر FINAL FANTASY XVI – Revenge | PS5 آلمانی

در هر صورت، Final Fantasy 16 در حال حاضر ششمین بازی پرفروش پلی استیشن در آمازون است. هر چند این است جای برجسته ای برای یک بازی نیست، که کمتر از دو هفته دیگر ظاهر می شود، اما JRPG هنوز باید چند مکان برای انتشار ایجاد کند.

در توییتر، طرفداران اعداد ضعیف پیش‌سفارش را با این واقعیت توضیح می‌دهند که تبلیغات در مورد Final Fantasy 15 در آن زمان بسیار زیاد بود، زیرا بازی توانست پس از چندین تغییر و تغییر ساختار کامل (از جمله تغییر نام) طی سالیان متمادی توجه را به خود جلب کند. توسعه FF 16 ظاهرا بدون مشکل پیش رفت.

دانیل بولد

بنابراین آیا طرفداران علاقه خود را به برند سنتی از دست داده اند؟

با این وجود، به نظر می رسد در حال حاضر هیچ تبلیغات واقعی وجود ندارد، زیرا به گفته عمران خان، کارشناس داخلی صنعت، پیش فروش Final Fantasy 16 باقی مانده است. کمتر از انتظارات داخلی ناشر است. بر این اساس، گفته می شود پیش فروش بازی Final Fantasy 15 که در سال 2016 منتشر شد، به طرز محسوسی بیشتر بوده است. (منبع: Gamerant)

به گفته یکی از کارشناسان داخلی، ناشر Square Enix از پیش‌سفارش‌های Final Fantasy 16 ناراضی است. به گفته این خودی، حتی گفته می شود که این شرکت در مورد آن کمی وحشت دارد. ما کل وضعیت را برای شما خلاصه می کنیم.

فاینال فانتزی 16: بیداری