سری جدید لامپ بر طراحی خاص تکیه دارد

بر خلاف لامپ کف یک است برای تغییر LED های یکپارچه در نظر گرفته نشده است. Ikea دوباره دوام را در حدود 25000 ساعت اعلام می کند. طول چراغ آویز 97 سانتی متر است.

لامپ آویز هوشمند سری Pilskott که در عکس روی جلد این مطلب قابل مشاهده است، متفاوت است. در اینجا از شکل فلاش منحنی استفاده شده است که شامل الف نیز می شود نوار نور LED با افکت موجود است. لامپ توسط دو طناب بر روی سقف نگه داشته می شود و یک جعبه ترانسفورماتور سفید در بالای آن قرار دارد.

ایکیا سری لامپ های جدیدی را برای خانه هوشمند معرفی کرده و آن را مستقیماً در دسترس قرار داده است. دو چراغ از سری Pilskott در ابتدا در فروشگاه ها و به صورت آنلاین در دسترس خواهند بود. کف و لامپ های آویزان طراحی مدرن و جلوه های نورپردازی پویا را ارائه می دهند.

Ikea Pilskott: لامپ های ایستاده و آویز هوشمند راه اندازی شد

لامپ LED همراه جلوه های نور پویا را ارائه می دهد و قابل تعویض است. طبق گفته سازنده، عمر مفید آن حدود 25000 ساعت است. ارتفاع چراغ کف 112 سانتی متر، عرض پایه 30 سانتی متر است (منبع: Ikea).

هر دو چراغ می توانند باشند از طریق برنامه Ikea Home Smart اجرا می شود. پیش نیاز یک مرکز خانه هوشمند از تولید کننده، مانند Dirigera است. اگر یک دروازه Ikea Trådfri متصل باشد، نور می تواند کم شود.



منبع

Ikea مجموعه روشنایی هوشمند خود را با سری Pilskott گسترش داده است. در ابتدا دو چراغ آماده، هر کدام وجود دارد برای 99.99 یورو موجود است هستند. آنها در فروشگاه های مبلمان و همچنین به صورت آنلاین در دسترس هستند.

چراغ پایه به این صورت است:

چراغ کف U شکل Ikea. (منبع تصویر: Ikea)

Ikea همچنین پرده های هوشمند را ارائه می دهد:

چراغ های جدید Ikea: کنترل از طریق برنامه

با چراغ کف، Ikea U شکل را انتخاب کرد، که روی یک پایه بتنی مستطیلی قرار دارد. از طرف دیگر نوار نور LED از آلومینیوم مشکی ساخته شده و قابل خم شدن است. Ikea هیچ گونه رنگ دیگری را ارائه نمی دهد.