سریع ترین ماشین الکتریکی: کروات ها از همه دور می شوند

با یک حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت خودروی فوق اسپرت برقی به عنوان سریعترین خودروی الکتریکی تولید شده سری در جهان تاج و تخت را به خود اختصاص داده است. طبق اظهارات خود، این شرکت هنوز جوان کروات با 8.582 ثانیه جایگاه اول را برای سریعترین شتاب در یک چهارم مایل به دست آورده بود.

اکنون به هرکسی که برای لذت بردن از رانندگی به بوی بنزین و اگزوزهای خروشان نیاز دارد، چیز دیگری آموزش داده می شود: تیم مسابقه کرواسی از Rimac Automobili یک ضد استدلال بی نظیر با مدل Nevara ارائه می دهد. هایپرکار برقی همیشه یکی از خودروها محسوب می شود سریع ترین خودروهای الکتریکی جهان – و اکنون به طرز چشمگیری اثبات را ارائه می دهد (در ویدیوی بالا قابل مشاهده است).

رانندگی با سرعت 412 کیلومتر در ساعت – یا 258 مایل در ساعت – به معنای حرکت با یک سوم سرعت صوت است. زرنچویچ (منبع: Rimac Automobili) می‌گوید، انجام این کار با یک ماشین جاده‌ای بسیار پیچیده است. به هر حال، ریماک این رکورد را به دست آورد آلمان، در مسیر آزمایشی نزدیک پاپنبورگ. حتی برای رسیدن به چنین حداکثر سرعت فوق العاده ای، 4 کیلومتر مسیر مستقیم طول کشید.

سریع ترین خودروی الکترونیکی جهان فقط با گاز به فروش می رسد

با این حال، برای همه افراد معتاد به سرعت، ریماک یک قرص تلخ برای بلعیدن با خبر خوب دارد: Nevara فقط در مقادیر محدود به مشتریان فروخته می شود. سپس سرعت آن به 352 کیلومتر در ساعت رسیده است. هر کسی که می خواهد حداکثر سرعت هیولای الکتریکی را برای خود تجربه کند، باید این کار را در شرایط کنترل شده و با حمایت سازنده انجام دهد. و بتوانید ریماک نوارا را بپردازید. خودروساز به ورزشکاران الکترونیکی اجازه می‌دهد 2.5 میلیون یورو هزینه ها



منبع

ریماک این استرومر را با رکوردش پشت سر گذاشت:

تا کنون، هدف رسیدن به سرعت 412 کیلومتر در ساعت با سوپراسترومر تنها به صورت تئوری آزمایش شده است. باید این علامتی باشد که تکنسین ها و مهندسان ریماک سال ها پیش هنگام ارائه Nevara گذاشته بودند – و اکنون باید شکسته می شد. خوشحالی باید زمانی بیشتر می شد که آزمایش کننده و راننده اصلی میرو زرنچویچ توانست موفقیت را از طریق رادیو گزارش کند.

هرکسی که معتقد است خودروهای الکترونیکی چیزی جز وسایل نقلیه ثابت برای افراد نیکوکار نیستند، به سختی ممکن است اشتباه کند. دنیای تحرک الکتریکی مدل هایی دارد که به تازگی در حال انفجار هستند. سریع ترین خودروی الکترونیکی سری تولید شده در جهان اکنون از کرواسی می آید: ریماک نوارا به سرعت باورنکردنی 412 کیلومتر در ساعت دست می یابد.

خودروی الکترونیکی بدون سازش: ریماک نوارا به سرعت 412 کیلومتر در ساعت می‌رسد