سریعتر، بهتر، بیشتر: تازه واردان به خودروهای الکتریکی می خواهند بدانند

تحرک – چیزی در حال وقوع است: ماشین‌های الکترونیکی، دوچرخه‌های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط 9 یورویی اتوبوس و قطار – همه این‌ها ما را از دو جهت حرکت می‌دهند. و از نظر تحرک چه اتفاقی افتاده است؟

آخرین نسخه‌ها و اطلاعیه‌های جدید از این قاعده مستثنی نیستند: سازنده XPeng که قبلاً در چین شناخته شده بود، اخیراً آنچه را که سریع‌ترین خودروی الکتریکی شارژر در جهان است ارائه کرده است. گفته می شود G9 عملکرد بی نظیری در ایستگاه های شارژ سریع خود این شرکت دارد. در داخل پنج دقیقه او می تواند برق کافی برای برد 200 کیلومتر شارژ کند. ایستگاه شارژ سریع SUV G9 را با ظرفیت شارژ تا 480 کیلو وات تامین می کند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

ولوو تمرکز کاملا متفاوتی دارد. این برند سوئدی نام پرچمدار جدید برقی خود را رسمی کرده است: The EX90 باید یک SUV لوکس باشد، به خصوص با آن تکنولوژی پیشرفته امنیتی می خواهد متقاعد کند برای انجام این کار، سوئدی‌ها دوربین‌ها، رادار و حسگرهای LiDAR را نصب می‌کنند که برای نظارت بر محیط اطراف خودرو در زمان واقعی – حتی در سرعت‌های بزرگراه در نظر گرفته شده است.

از فناوری مناسب استفاده می کند، اما نه تنها ولوو. باید دید آیا سوئدی ها می توانند استانداردهای بالایی را که برای خود تعیین کرده اند و تمرکزشان بر ایمنی در مقایسه با رقبا حفظ شود یا خیر.

بازار خودروهای الکترونیکی ثابت نیست. تولیدکنندگان جدید شروع به کار کرده اند و بسیاری از برندهای گارد قدیمی در حال پیشرفت هستند. برای مشتریانی که مایل به خرید هستند، این بدان معنی است که مدل‌های جدید زیادی وجود دارد – که معمولاً به این معنی است که سازندگان خودرو با ارزش‌ها و وعده‌های برتر از یکدیگر پیشی می‌گیرند. اما یک سازنده آلمانی اکنون رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.

فقط بهترین ها: خودروهای الکترونیکی جدید می خواهند به درستی ارائه شوند

باید دید آیا تصمیم در برابر افزایش برد تصمیم درستی است یا خیر. مطالعه‌ای که به سفارش کیا انجام شده است، استدلالی را ارائه می‌کند که لزوماً برای آن صحبت نمی‌کند. در نظر گرفته شده است که مشخص کند در مورد خودروهای الکترونیکی چه چیزی برای مشتریان واقعاً مهم است. یکی برد بزرگ در خط مقدم است.



منبع Xpeng G9 را در این ویدیو معرفی می کند:

با این حال، BMW در حال حاضر دیگر درگیر موارد فوق العاده نیست. حداقل از نظر برد بایرن می بیند که پایان میله پرچم در حال نزدیک شدن است. ب‌ام‌و به‌جای تمرکز بر مسافت بیش از 1000 کیلومتر با یک بار شارژ باتری، می‌خواهد برای خودروهای برقی «کلاس جدید» خود بر عملکرد شارژ سریع قوی تکیه کند. محدوده های طولانی تر غیر ضروری تلقی می شوند. با این حال، مدتی طول می کشد تا کلاس جدید در خیابان ها دیده شود. اولین مدل های تحت این شعار قرار است از سال 2025 به بازار عرضه شوند.

هرکسی که می خواهد یک خودروی جدید بخرد – یا کم و بیش هر محصولی – غرق در وعده های تولیدکنندگان است. به هر حال، محصول شما باید همیشه با بهترین پیشنهاد در دسترس باشد، بهترین عملکرد را ارائه دهد، یا به طور خلاصه: بهترین از بهترین ها باشید در غیر این صورت مشتریان از جای دیگری نقل مکان کرده و خرید خواهند کرد. بنابراین موارد برتر مورد نیاز است: سریعتر، بیشتر، بالاتر، بزرگتر، بهتر – این چیزی است که می گوید Credo همچنین با تولید کنندگان خودرو.

E-Auto XPeng G9 با سرعت برق شارژ می شود

اندازه مهم است: BMW دیگر نمی‌خواهد از نظر برد درگیر شود