سریال کالت بازگشت خود را با ماراتن جشن می گیرد

مشخص نیست که آیا Sat.1 همه 9 فصل را در روزهای شنبه نمایش می دهد یا خیر. با در مجموع 204 قسمت پخش کننده مطالب کافی برای پر کردن هفته های آینده با برنامه دارد. اگر نمی‌خواهید منتظر Sat.1 باشید، می‌توانید مجموعه کامل را به‌عنوان مجموعه بلوری از آمازون نیز خریداری کنید (مشاهده در آمازون).

کدام سرویس استریم در صدر قرار می گیرد؟

کار بازسازی شب قبل

این سریال زندگی اینگال ها را دنبال می کند – یک خانواده کشاورز خداپسند در اواخر قرن نوزدهم ایالات متحده آمریکا. این کتاب کاملاً بر اساس رویدادهای مجلات لورا اینگال است، اما در چند نکته با کتاب ها تفاوت دارد.

عاشقان سریال از فردا شنبه اول به ارزش پول خود خواهند رسید. ایستگاه تلویزیونی به طور بنیادی در حال سازماندهی مجدد شنبه خود است و یک سریال کالت از دهه 70 را در یک حلقه مداوم از تلویزیون می فرستد.

از شنبه آغاز می شود 10 دسامبر 2022 ساعت 5:45 صبح. ابتدا فیلم آزمایشی روی صفحه‌ها سوسو می‌زند و سپس ادامه می‌یابد 12 قسمت در یک حلقه پیوسته تا ساعت 8 بعد از ظهر که اخبار Sat.1 به دست می‌آید. یک هفته بعد، در 17 دسامبر، با خانواده اینگال ادامه می یابد. طرفداران سریال مجبور نیستند آنقدر زود از خواب بیدار شوند، زیرا ماراتن دوم با 12 قسمت دیگر از ساعت 7:40 صبح شروع می شود (منبع: امتیاز سنج).

هر کسی که در دهه 70 بزرگ شده است، اینگال ها را می شناسد. در مجموع 9 فصل، بینندگان تلویزیون ماجراهای خانواده کشاورز ایالات متحده را دنبال کردند. تقریباً نیم قرن پس از اولین پخش آلمانی Sat.1 مجموعه کالت “Unsere Kleine Farm” را به برنامه برمی گرداند – با ماراتن

Sat.1 «مزرعه Unsere Klein» را به تلویزیون رایگان بازگرداند

در هر صورت، در حال حاضر چیزهای زیادی در Sat.1 در حال انجام است. پس از گذشت تنها چهار هفته، پخش خصوصی شب گذشته خود را به دلیل کمبود بیننده لغو کرد. برنامه “شوهرم میتونه” 14 آذرماه ساعت 19 دوباره پخش می شود. یک ساعت قبل، کارآگاه خصوصی اینگو لسنسن با «Lenßen take over» دیده می شود.



منبع