سرویس پخش 25 ساله می شود – اما هیچ خوشحالی وجود ندارد

پیشنهاد دسترسی به فیلم‌ها یا سریال‌ها از طریق اینترنت همچنان باقی مانده است – فقط که اکنون به روشی کاملاً متفاوت از روزهای اولیه اجرا می‌شود. نتفلیکس استریمینگ را بزرگ کرد و همچنان شماره 1 در جهان است. اما اولین حرکت دهنده اکنون به یکی از چندین نفر تبدیل شده است. با آمازون و دیزنی، شرکت های واقعاً بزرگ جهانی برای مدت طولانی چیزی بیش از یک پا در بازار پخش جریانی داشته اند.

نتفلیکس باید ضربه بزند: کرم در سالگرد سالگرد حضور دارد

25 سال از زمانی که رید هستینگز و مارک راندولف در 29 آگوست 1997 یک شرکت اجاره DVD نسبتاً نامحسوس را تأسیس کردند می گذرد. حتی در آن زمان، این ایده انقلابی بود: در حالی که بیشتر مردم هنوز VHS را از Videobuster، Blockbuster یا سایر ارائه دهندگان صرفاً با راهپیمایی به فروشگاه‌هایشان و برداشتن آنچه می‌خواستند از قفسه اجاره می‌کردند، آن دو برای اجاره آنلاین فیلم از دی‌وی‌دی به نتفلیکس متکی بودند – به همین دلیل است. نامی که امروزه عملا همه آن را می شناسند.

این سریال ها در حال حاضر به ویژه در نتفلیکس محبوب هستند:

تحول در نتفلیکس؟ مشتریان جریانی باید خود را برای تغییر آماده کنند

نتفلیکس باید در یک حلقه خسته کننده متهم شود که پیشنهاد آن چیزی نیست که قبلا بود. کیفیت محتوایی که این روزها بیشتر خود تولید می شود، در مجموع کاهش یافته است. در عین حال، فرمت هایی که واقعاً موفق بودند ادامه پیدا نخواهند کرد. برای اینکه بتوانید مشتریان جدید را متقاعد کنید، داشتن محصول جدید و درست در زمان مناسب بسیار مهم است. از سوی دیگر، خواسته های مشتریان موجود به اندازه کافی جدی گرفته نمی شود. به نظر می آید.

علاوه بر این، برعکس، با اولین افت تعداد اشتراک متوقف نشد. منفی حتی در حال افزایش است. این به نفع سهامداران غول استریم نیست، در سال جاری این شرکت پرچمدار سابق بیش از نیمی از ارزش خود را در بازار سهام از دست داد.

همچنین وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، نتفلیکس چرخشی 180 درجه ای داشته است انجام شد: برای سال‌ها، خط رسمی این بود که نتفلیکس بدون آگهی باقی می‌ماند. اکنون مشخص است: یک اشتراک تا حدی با بودجه تبلیغاتی وجود خواهد داشت. در ازای درآمد تبلیغاتی، مشتریان در آنجا هزینه کمتری می پردازند، اما در انتخاب برنامه باید با محدودیت هایی زندگی کنند.

نتفلیکس می‌خواهد علیه اشتراک‌گذاری حساب محبوب اقدام کند زیرا برای شرکت هزینه زیادی دارد. برای مثال، اگر مشتریان اطلاعات حساب خود را به دوستان و خانواده ارسال کنند، مشتریان جدید نتفلیکس و در نتیجه درآمد اضافی از بین خواهند رفت. آزمایش‌هایی در حال انجام است تا از نظر فنی از انتقال حساب جلوگیری شود – در بهترین حالت با نتایج متفاوت.

نتفلیکس 25 ساله شد! سرویس استریم در میان سرویس های استریم بدین ترتیب اولین سالگرد واقعی خود را جشن می گیرد. نتفلیکس از زمان اجاره آنلاین دی وی دی راه طولانی را پیموده است. من صمیمانه‌ترین تبریک‌هایم را از راه دور می‌فرستم – و نمی‌دانم که آیا واقعاً این تبریک مناسب است یا خیر.

نتفلیکس

وضعیتی که نتفلیکس در حال حاضر در آن قرار دارد، هدیه تولد خوبی نیست. به هر حال برات بهترین ها رو آرزو میکنم مانند بسیاری دیگر از مشتریان جریان، نه کاملاً نوع دوستانه. به هر حال، همه ما می خواهیم برای مدت طولانی با فیلم های جدید و دنباله های سریال مورد علاقه خود عرضه شویم.



منبع

نتفلیکس اکنون این موضوع را بیشتر و واضح تر احساس می کند. از ابتدای سالگرد سالگرد، رهبر استریم مجبور شده است سخت ترین ضربه تا کنون وصل کنید نتفلیکس برای اولین بار در تاریخ خود مشتریان خود را از دست داد. از آن زمان، کرم در آنجا بوده است.

نظری از فلیکس گرابر

25 سال نتفلیکس – از اجاره دی وی دی تا تولید کننده استریم

یک تغییر روند موفق هنوز در انتظار است، نتفلیکس پادزهر را درست در زمان تولد 25 سالگی خود پیدا نکرده است. چند قدم برای جلوگیری از کاهش ارزش در حال انجام است: به عنوان مثال، نتفلیکس دیگر قصد ندارد پول زیادی را برای تولیدات جدید سرمایه گذاری کند، بلکه می خواهد به کیفیت توجه بیشتری داشته باشد و بر این اساس اولویت بندی کند. شرمنده که فقط یک مورد برای این تحقق در سراسر کمان وجود دارد.