سرویس پخش جدید حتی قبل از راه اندازی گران تر خواهد بود

Paramount+ نیز در این کشور رقابت زیادی با Netflix و Co دارد، اما به گفته چوپرا “افزایش قیمت باید با توجه به محتوا نیز انجام شود”. محتوا نیز مهم است، پس از همه، سرویس های پخش مختلف مجوزهای مختلفی را تضمین کرده اند. نکات برجسته Paramount+ شامل تعداد زیادی اسکادران Star Trek است.



منبع

پارامونت گلوبال هنوز نگفته است که این افزایش چه زمانی انجام خواهد شد و مشتریان چقدر بیشتر در آینده پرداخت خواهند کرد. اما می توان با دقت در مورد چگونگی و زمان افزایش قیمت ها فکر کرد. یکی تلاش خواهد کرد تا جایی که ممکن است مشتری کمتری را ریزش کند برای رسیدن به.

آلمان نمی‌تواند از کمبود سرویس‌های استریم شکایت کند، اما پارامونت گلوبال نیز می‌خواهد پایش را باز کند. به همین دلیل است که Paramount+ قرار است از 8 دسامبر در آلمان، در میان جاهای دیگر در دسترس باش.

پیشتازان فضا: پیکارد | نیم نگاهی به فصل آخر | پارامونت +

Paramount+: چه زمانی قیمت ها را افزایش دهیم؟

شما قطعاً احتمالات را می بینید برای افزایش قیمت برای Paramount+. «و خواهید دید که در آینده این کار را انجام خواهیم داد. من فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم قیمت‌ها در سراسر صنعت در حال افزایش است – شما این را در تعدادی از خدمات رقیب مشاهده می‌کنید و ما فکر می‌کنیم این بدان معناست که فضایی برای افزایش قیمت داریم.» چوپرا به برایان کرافت از دویچه بانک.

Star Trek حضور پررنگی در Paramount+ دارد:

این سرویس در حال حاضر 7.99 یورو در ماه یا 79.99 یورو برای اشتراک سالانه (معادل 6.66 یورو در ماه) هزینه دارد. با این حال، این شرکت این قیمت را حفظ نخواهد کردناوین چوپرا، مدیر ارشد مالی پارامونت، در طی یک فراخوان درآمد سه ماهه سوم (منبع: digitaltrends) فاش کرد.

پارامونت گلوبال که در ابتدا CBS All Access نام داشت، با تغییر نام آن به Paramount+ به دنبال شروعی بین المللی تر بود. سرویس پخش به زودی در آلمان نیز در دسترس خواهد بود – اما به زودی هزینه بیشتری در این کشور در انتظار شما خواهد بود.

نتفلیکس

Paramount+ به زودی همچنین در آلمان، اتریش و سوئیس