سرویس جدید ARD روی تلویزیون می آید

اگر می خواهید چیزی روی چشمانتان باشد، ارائه دهنده مناسب را در مقایسه جریان پیدا خواهید کرد:

انتقاد از ARD برای اپلیکیشن پولی

ARD Audiothek از طریق HbbTV در برنامه‌های Das Erste، ARD alpha، ONE، tagesschau24، همه برنامه‌های سوم و همه ایستگاه‌های رادیویی ARD قابل دریافت از طریق HbbTV در دسترس است.

ARD، ZDF و Deutschlandradio از طریق هزینه پخش تأمین مالی می شوند. هزینه آن 18.36 یورو در ماه و خانواده است. اخیراً انتقاداتی از ARD وجود داشت: علیرغم مشارکت در پخش، ARD ماهانه 5 یورو برای برنامه جدید ARD Plus دریافت می کند. در این بین، ARD واکنش نشان داده و توضیح داده است که چرا باید برای این برنامه پول بخواهند.



منبع پادکست نیز بخشی از برنامه است. عملی: پادکست ها بر اساس دسته یا ایستگاه مرتب شده اند. پادکست های جدید را می توان از طریق یک حالت اکتشافی نیز پیدا کرد. پخش زنده برنامه های رادیویی در ARD Audiothek نیز موجود است. در بیانیه مطبوعاتی به «بیش از 60 ایستگاه رادیویی عمومی» اشاره شده است (منبع: پرتال مطبوعاتی).

اخیرا ARD Audiothek از طریق صفحه اصلی HbbTV در دسترس. یک برنامه جداگانه برای این مورد نیاز نیست. دستگاه های تلویزیون فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشند و قابلیت HbbTV را داشته باشند. HbbTV استانداردی است که می تواند محتوای تعاملی اضافی را در طول تلویزیون زنده نمایش دهد. دسترسی به ARD Audiothek از طریق دکمه قرمز روی ریموت کنترل. علاوه بر نمایشنامه‌های رادیویی، هیجان‌انگیز و مستند، شنوندگان می‌توانند منتظر گزارش‌ها، دانش و قالب‌های کمدی نیز باشند.

از برنامه‌های اول تا فونیکس تا برنامه‌های سوم: ARD طیف گسترده‌ای را به مشارکت‌کنندگان ارائه می‌دهد که پاسخگوی همه سلیقه‌ها است. علاوه بر ایستگاه های تلویزیونی معروف، پخش کننده همچنین بسیاری از ایستگاه های رادیویی و فرمت های رادیویی را اجرا می کند که در کتابخانه صوتی ARD موجود است. ARD اکنون آنها را به تلویزیون می آورد.

کتابخانه صوتی ARD در تلویزیون از طریق HbbTV در دسترس است

ARD به طور قابل توجهی دامنه برنامه های خود را گسترش می دهد. سرویس جدید بیش از 60 کانال را به تلویزیون هوشمند می آورد. عملی: یک برنامه جداگانه لازم نیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه روی کنترل از راه دور را فشار دهید. اما سرویس جدید برای طرفداران فیلم چیزی نیست – و دلیل خوبی هم دارد.