سرویس استریم را نمی توان باج گیری کرد

نتفلیکس The Closer را به قیمت 24.1 میلیون دلار خرید و در سال 2021 پخش کرد. اگرچه برخی از کارکنان در شوخی های چاپل در مورد جامعه LGBTQ+ ناراحت کننده است، به هر حال نتفلیکس به چیزهای ویژه چسبیده است. زمانی که این انتقاد علنی شد، نتفلیکس با تعلیق سه کارمند پاسخ داد که دو نفر از آنها در نهایت استعفا دادند. یک نفر دیگر آزاد شد. به گفته نتفلیکس، او اطلاعات محرمانه ای را به اشتراک گذاشته بود.

نتفلیکس: مدیر عامل شرکت نظر خود را تغییر می دهد

هدف نتفلیکس مراقبت از سرگرمی است. چاپل “بسیار سرگرم کننده و تحریک آمیز” است، که به خوبی با سرویس استریم مطابقت دارد (منبع: The Verge).

رید هستینگز، مدیرعامل شرکت نتفلیکس تاکید می‌کند که زیر بار فشار داخلی نمی‌رود. اگرچه برخی از کارمندان آن را دوست ندارند، اما گفته می شود که یک کمدین جنجالی “بارها و بارها” با فیلم های ویژه جدید در نتفلیکس ظاهر می شود. سرگرمی به سادگی مهم تر است.

نتفلیکس

مدیر عامل نتفلیکس: دیو چاپل علیرغم انتقادها می ماند

به گفته هاستینگز، نتفلیکس این کار را انجام خواهد داد پخش “دوباره و دوباره” ویژه با Chappelleحتی اگر موضوع آخر باعث انتقاد شد. نتفلیکس به تلاش خود ادامه می دهد تا “هیجان انگیزترین شرکت سرگرمی” باشد. به گفته وی، ویژه با عنوان The Closer یکی از سرگرم کننده ترین فیلم هایی است که در نتفلیکس دیده می شود. او با آگاهی امروز دوباره پخش را قطع می کرد.

همچنین در طبقه مدیریت نتفلیکس ظاهراً مقابله با شاپل دشوار است. تد ساراندوس، مدیر عامل شرکت در ابتدا احساس کرد که The Closer از مرزهای نفرت و خشونت عبور نمی کند. او بعداً نظر خود را تغییر داد و گفت که “آن را خراب کرده است.”



منبع همانطور که مقایسه جریان نشان می دهد همیشه نباید Netflix باشد:

در اجلاس DealBook نیویورک تایمز، رید هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس انتقادات داخلی را به صورت علنی مطرح کرد. برخی از کارمندان مدیریت سرویس استریم را به حمایت از یک فرد ترنس هراس با کمدین دیو چاپل متهم کرده بودند. همان طور که می گوید هاستینگز نمی خواهد در آینده در برابر فشارهای داخلی تسلیم شود.