سامسونگ یک مشکل باتری جدید دارد که می تواند هر گوشی گلکسی را تحت تاثیر قرار دهد

سامسونگ گلکسی اس 20 FE معرفی شد

چگونه باید گوشی سامسونگ را ذخیره کنیم؟

Mrwhosetheboss نکته مهمی در مورد نحوه ذخیره گوشی های سامسونگ در زمانی که دیگر از آنها استفاده نمی کنید، ارائه می دهد. سپس باید باتری را تا حدود 50 درصد شارژ کنید. این باید خطر نفخ باتری را کاهش دهد. اگر هنوز از یک تلفن همراه قدیمی سامسونگ استفاده می کنید، باید به طور مرتب بررسی کنید که آیا باتری قبلاً کمی متورم نشده است یا خیر. پس دیگر نباید موبایل خود را شارژ کنید و به سامسونگ مراجعه کنید. ما در این مورد از سامسونگ نظر خواهیم گرفت.



منبع

اگر باتری هنوز نفخ کند و شما بلافاصله متوجه آن نشوید بسیار مهم می شود. در واقع، این مشکل روی گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ که با باتری خالی ذخیره می‌شوند، تأثیر می‌گذارد. همانطور که در تصویر عنوان بالا می بینید، Galaxy S6 edge ما نیز باد کرده است. اما Mrwhosetheboss همچنین متوجه علائم اولیه تورم باتری در Galaxy S20 FE و Galaxy Z Fold 2 خود شده است. و بعد خطرناک می شود. اگر گاز تولید شود و باتری متورم شود، ممکن است هنگام شارژ تلفن هوشمند واکنش و گرمای بیش از حد ایجاد شود.

سامسونگ در گوشی های گلکسی خود با مشکل باتری جدید مواجه شده است. پس از فاجعه گلکسی نوت 7 که منفجر شد و در سراسر جهان فراخوان شد، تلفن های هوشمند قدیمی اکنون نفخ کرده اند و می توانند به یک خطر کشف نشده تبدیل شوند. یکی از تلفن های هوشمند گلکسی ما نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

سامسونگ الکترونیکس

گوشی های هوشمند سامسونگ نفخ می کنند

یک Samsung Galaxy S20 FE نسبتاً جدید نیز تحت تأثیر قرار گرفت:

سامسونگ قول داده است که پس از حوادث فاجعه بار گلکسی نوت 7، باتری ها سالم خواهند بود و دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. همانطور که مشخص است، سامسونگ مشکل باتری حتی بزرگتر از یک مدل دارد. YouTuber Mrwhosetheboss بسیاری از گوشی های سامسونگ را در مجموعه گوشی های هوشمند خود با باتری های متورم پیدا کرده است. یک واکنش و تشکیل گاز احتمالا در داخل رخ می دهد، به طوری که باتری متورم می شود و پشت آن باز می شود. در این حالت هیچ انفجار یا آتش سوزی وجود ندارد. بنابراین باتری ها اساسا ایمن هستند.

مشکل تورم باتری سامسونگ توسط بسیاری از منابع دیگر تایید شده است. بر اساس یک نظرسنجی، حدود 25 درصد از پاسخ دهندگان با باتری های متورم مشکل داشته اند. بیشتر از سامسونگ بود. Mrwhosetheboss فقط با گوشی های سامسونگ مشکل پیدا کرده است. سامسونگ می خواست این موضوع را بررسی کند و گوشی ها را مصادره کند. یک نتیجه باز می ماند. اما اگر مشکل آنقدر بزرگ باشد که بسیاری از گوشی های قدیمی سامسونگ به طور بالقوه خطرناک باشند، می تواند به یک مشکل جدی برای سامسونگ تبدیل شود. خود سامسونگ اعلام کرده که باتری ها حداقل تا 5 سال سالم هستند.

در این ویدئو، Mrwhosetheboss توضیح می دهد که چگونه مشکل را کشف کرد: