سامسونگ گلکسی اس 23 فاقد ویژگی کلیدی آیفون 14 است

سامسونگ در واقع برای ساختن هر عملکرد جدید قابل تصور در گوشی های هوشمند خود شناخته شده است. به خصوص هنگامی که اپل از آنها استفاده می کند، سامسونگ معمولاً قبلاً آنها را داشته یا به سرعت از آنها پیروی می کند. گلکسی اس 23 فاقد فناوری است که برای نجات جان افراد در آیفون 14 استفاده شده است.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy S23 بدون عملکرد ماهواره ای کار می کند

رئیس سامسونگ موبایل در این مورد اظهار نظری نکرده است. اساساً فقط گفته شد که زمان این کار هنوز نرسیده است. اگر عملکرد ماهواره در گلکسی اس 24 وجود نداشته باشد، بسیار ناامید خواهیم شد. زمان نشان خواهد داد که آیا سامسونگ ارزش افزوده بزرگ را درک کرده و تشخیص خواهد داد.

البته، اگر زمان‌بندی، زیرساخت‌ها و فناوری مناسب وجود داشته باشد، برای سامسونگ گلکسی، برای بخش تلفن همراه ما، ما فعالانه این کار را نیز در نظر خواهیم گرفت.» از چه زمانی سامسونگ منتظر بلوغ فناوری‌ها است؟ به خصوص زمانی که اپل در حال حاضر از همین فناوری در مدل های آیفون 14 استفاده می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع همانطور که اپل نشان می دهد عملکرد ماهواره ای به معنای تقویت روابط عمومی مناسب برای سامسونگ بود. بله، این فناوری هنوز به طور کامل توسعه نیافته است و بسیاری از پارامترها باید درست باشند تا بتوان در مواقع اضطراری بدون اتصال تلفن همراه کمک خواست، اما کار می کند. مردم می توانند در مواقع اضطراری خود را نجات دهند. خدمات نجات ادغام با آیفون را به عنوان یک “تغییر بازی” توصیف می کنند. (منبع: The Verge). به همین ترتیب عجیب است که سامسونگ از روی دست نرفتن. یک فرصت عالی در اینجا از دست رفت، اگرچه این فناوری در حال حاضر وجود دارد و با موفقیت توسط رقبا استفاده می شود.

در واقع، همه از قبل مطمئن بودند که گلکسی S23 از ارتباطات ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند. کوالکام از قبل فناوری این کار را اعلام کرده است و تمامی گوشی های جدید سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون مجهز شده اند. در واقع، سامسونگ از عملکرد ماهواره صرف نظر کرده است. دلیل این امر از زبان TM Roh، رئیس سامسونگ موبایل در مصاحبه با CNET بسیار عجیب به نظر می رسد:

تلفن های همراه جدید سامسونگ می توانند:

سامسونگ چه زمانی مدیریت را در دست خواهد گرفت؟