سامسونگ در حال پیشرفت است: انقلاب تلفن همراه در شرف آغاز است

سامسونگ قبلاً در این ویدیو آینده گوشی های هوشمند را نشان داده است:

سامسونگ تعداد زیادی گوشی هوشمند و چند سالی است که دستگاه های تاشو نیز می سازد. اما به همین جا متوقف نخواهد شد. سامسونگ اغلب نشان داده است که در آینده باید به کجا برود. اکنون این شرکت کره جنوبی دو نام تجاری را به ثبت رسانده است که به دستگاه‌های جدیدی اشاره می‌کند که می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک ببینیم.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ در حال آماده سازی دو گوشی هوشمند عقب نشینی است

اگر به نام‌ها نگاه کنید، آنگاه ممکن است گوشی‌های هوشمند باشند می توانند صفحه نمایش خود را از یک یا هر دو طرف بیرون بکشند. “Slidable Flex Solo” می‌تواند اصلاحی از Galaxy Z Fold 4 باشد که باز نمی‌شود بلکه گسترش می‌یابد و در نتیجه سطح نمایشگر را دو برابر می‌کند. از طرف دیگر، “Slidable Flex Duet” می تواند جالب تر باشد. این می تواند قابلیت “Slidable Flex Solo” را داشته باشد، اما همچنین می تواند صفحه نمایش را از طرف دیگر به بیرون بکشد و در نتیجه تبدیل به یک تبلت شود.

سامسونگ سال ها پیش برنامه های خود را فاش کرد. این شرکت دیگر تنها نمی‌خواهد گوشی‌های هوشمند معمولی بسازد، بلکه می‌خواهد گوشی‌هایی بسازد که تا شونده و از هم جدا شوند. سامسونگ اکنون مورد اول را با سری های Fold و Flip پیاده سازی کرده است. تلفن های هوشمند یا تبلت های بیرون کشیده هنوز به عنوان محصولات قابل خرید در دسترس نیستند. این ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا سامسونگ نام‌گذاری‌ها را تغییر داده است “Slidable Flex Solo” و “Slidable Flex Duet” ذخیره شده است. (منبع: SamMobile).

سامسونگ: محصولات جدید با نمایشگرهای OLED

گوشی های هوشمند کشویی جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می شوند؟

این واقعیت که سامسونگ نام ها را ایمن کرده است، نشانه خوبی است که محصولاتی وجود دارند که می توان از نام ها برای آنها استفاده کرد. اما این بدان معنا نیست که اینها به موقع ارائه شده و وارد بازار می شوند. گوشی های هوشمند بیرون کشیده یکی از بزرگترین چالش ها برای سازندگان است. بسیاری از شرکت ها برای این موضوع برنامه دارند اما هنوز نتوانسته اند محصولی را تولید کنند که آماده تولید سری باشد. اگر سامسونگ بتواند این کار را انجام دهد، مانند گوشی های تاشو، دوباره پیشتاز خواهد بود.



منبع