سامسونگ با گلکسی اس 23 در مسیر خودش ایستاده است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 3:49 بعد از ظهر

سامسونگ نمایشگرهای بهتری را برای رقابت فراهم می کند

سامسونگ نمایشگرهای بهتری را به رقبا می فروشد. (منبع تصویر: GIGA)

گالری عکس را شروع کنید(11 تصویر)

تفسیری از پیتر هریچوک

همچنین باید مراقب حافظه داخلی که سامسونگ در ارزان ترین گلکسی S23 نصب می کند، باشید. فقط یک نسخه با 128 گیگابایت وجود دارد که مربوط به فضای ذخیره سازی UFS 3.1 است. گلکسی اس 23 پلاس و اس 23 اولترا وجود دارند فقط از 256 گیگابایت با فضای ذخیره سازی UFS 4.0، که به سرعت دو برابر می رسد. این ممکن است در چند ماه اول اهمیت چندانی نداشته باشد، اما اگر می خواهید چندین سال از گوشی استفاده کنید، باید 60 یورو بیشتر برای مدل 256 گیگابایتی بپردازید. شما حافظه بهتری دریافت می کنید که در آینده بسیار مقاوم تر است.

Samsung Galaxy S23: تلفن هوشمند 5G

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 ساعت 3:39 بعد از ظهر

10 برتر: این گوشی های هوشمند در حال حاضر بسیار محبوب شما هستند
Galaxy S23 Ultra

حتی اگر برخی چیزها در مورد گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا مرا آزار می‌دهد، زیرا از پتانسیل فوق‌العاده آن به طور کامل استفاده نشده است، من این را مهم‌تر می‌دانم که سامسونگ سرانجام خود را از پردازنده اگزینوس جدا کرده است. اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی یک هیولای عملکردی است و 100 درصد در تمام گلکسی اس 23 در جهان تعبیه شده است. بنابراین، اروپا و آلمان دیگر گزینه دوم نیست و ما در نهایت به عملکردی که شایسته یک گوشی هوشمند هستیم می رسیم. من گلکسی S23 را فقط به خاطر پردازنده می خرم.

Samsung Galaxy S23: تلفن هوشمند 5G

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بیایید صفحه نمایش را برای مثال در نظر بگیریم. سامسونگ نمایشگرهایی با روشنایی تا 1750 نیت در گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 نصب می کند. این در سطح گوشی های هوشمند Galaxy S22 است. فقط S23 معمولی به طور قابل توجهی روشن تر شده است زیرا قبلاً صفحه نمایش تیره تری داشت. در واقع دارد سامسونگ اما حتی نمایشگرهای بهتری دارد در پیشنهاد و برای مثال آنها را به شیائومی می فروشد. در شیائومی 13، یک صفحه نمایش سامسونگ با 1900 نیت کار می کند. سامسونگ همچنین نمایشگرهای آیفون 14 پرو (Max) را تامین می کند که حداکثر روشنایی آن تا 2300 نیت می رسد. چرا صفحه نمایش آیفون در تلفن همراه سامسونگ تعبیه نشده است؟

مراقب ذخیره سازی باشید

اگر می خواهید چندین سال از Samsung Galaxy S23 استفاده کنید، باید حداقل 256 گیگابایت خریداری کنید (منبع تصویر: GIGA)

پیش‌سفارش‌کنندگان نگران نباشند، زیرا سامسونگ فضای ذخیره‌سازی را به صورت رایگان دو برابر می‌کند (آن را در سامسونگ بررسی کنید). بعداً بهتر است از نسخه 128 گیگابایتی خودداری کنید. سامسونگ به سادگی باید نسخه 128 گیگابایتی را در اینجا رها می کرد. احتمالاً نه، زیرا در غیر این صورت قیمت ورودی بیش از 1000 یورو خواهد بود.

ویژگی ماهواره کجاست؟

سامسونگ در Galaxy S23، Plus و Ultra از عملکرد ماهواره ای استفاده نمی کند. (منبع تصویر: GIGA)

سامسونگ با گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا، سه گوشی هوشمند رده بالا را معرفی کرده است که باید بهترین ها را از سامسونگ ارائه دهند. ولی آیا اون واقعا درسته؟ نه، همانطور که نگاه دقیق تر نشان می دهد. خود سامسونگ سخت افزار بهتری به رقبا می فروشد.

سامسونگ الکترونیکس
در واقع، اگر سامسونگ واقعاً از پتانسیل فنی کامل خود استفاده می کرد، همه چیز می توانست بسیار زیبا باشد. در حقیقت، این مورد در مورد گوشی های هوشمند جدید گلکسی S23 صدق نمی کند. با پردازنده سریع‌تر و دوربین‌های بهتر، نوآوری‌های جزئی وجود دارد، اما باید هزینه آن را با قیمت بسیار بالاتری بپردازیم. هرچه فناوری بهتری وجود داشته باشد، سامسونگ آن را به رقبا ارائه می دهد.

همچنین برای من قابل درک نیست که چرا سامسونگ از عملکرد ماهواره صرف نظر کرده است. اپل اینها را دارد در تمامی مدل های آیفون 14 نصب شده است. رئیس سامسونگ مدعی است که این فناوری هنوز به اندازه کافی پیشرفت نکرده است. اگر اپل از آنها با موفقیتی که در چند ماه گذشته دیده‌ایم استفاده کند، برعکس آن را می‌گویم. اپل در حال حاضر یک سال جلوتر است و سایر تولیدکنندگان نیز از آن پیروی خواهند کرد. هواوی قبلاً آن را نصب کرده است. فناوری کوالکام اینجاست. این که چرا در گلکسی اس 23 وجود ندارد برای من یک راز است.

یک تصمیم کاملا درست بود

Galaxy S23 Ultra