مانند هر ماه، یک به روز رسانی نرم افزاری از سوی سامسونگ برای بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی وجود دارد. با این حال، این بار سامسونگ به‌روزرسانی بزرگی را اعلام کرده است که در واقع تغییرات عمده‌ای را به همراه دارد. گوشی های هوشمند گلکسی S22 با به روز رسانی آگوست بهبودهای مهمی در دوربین دریافت می کنند. نوآوری های زیر معرفی خواهند شد (منبع: سامسونگ):

  • عکس های هایپرلپس با لنز تله فوتو: پس از نصب آپدیت آگوست، می توانید از Galaxy S22 برای گرفتن عکس های هایپرلپس با لنز تله فوتو استفاده کنید تا جلوه ای حتی بهتر داشته باشید. حالت “Astro Hyperlapse” برای به روز رسانی آینده در حال کار است که به شما این امکان را می دهد تا با تلفن همراه خود آسمان پرستاره را به شکلی منحصر به فرد ثبت کنید.
  • اسکنر کد QR: سامسونگ اسکنر کد QR را در برنامه دوربین بهتر می کند. منطقه برای گرفتن کد QR بزرگ شده است. علاوه بر این، کدهای QR در اسناد را می توان بهتر خواند. اگر اسکن یک کد QR بار اول کار نکرد، قبلا امکان انجام اسکن دوم وجود نداشت. بعد از آپدیت تغییر می کند.
  • کیفیت عکس: سامسونگ همچنین اعلام کرده است که کیفیت عکس های گوشی های گلکسی اس 22 باید بهبود یابد. برای انجام این کار، این شرکت حالت HDR و AI و رنگ ها را بهینه کرده است. علاوه بر این، تثبیت‌کننده تصویر و حالت شب بهبود یافته‌اند. به طور کلی، کیفیت تصویر به سادگی باید بهتر باشد، زیرا بهینه سازی های کوچکتر زیادی انجام شده است.

در حالی که بسیاری از دارندگان گوشی های سامسونگ منتظر به روزرسانی اندروید 13 هستند، این شرکت کره جنوبی یک به روز رسانی نرم افزاری را اعلام کرده است که بسیار خوب است. اگر دوست دارید با تلفن همراه خود عکس بگیرید، نصب آن بسیار ارزشمند است.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ: به‌روزرسانی ماه اوت با بهبود دوربین

سامسونگ رسماً این به‌روزرسانی را فقط برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S22 اعلام کرد، اما SamMobile گزارش می‌دهد که نوآوری‌ها برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 نیز اعمال می‌شود. این به روز رسانی در حال حاضر در کره جنوبی و آلمان برای تلفن های همراه گلکسی S22 توزیع می شود. در برخی کشورها، گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 21 نیز باید این به‌روزرسانی را دریافت کنند. این همچنین مدل های قدیمی را ارتقا می دهد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.