سامسونگ همیشه موفق می‌شود ایده‌های جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند پیاده‌سازی کند، در حالی که سایر تولیدکنندگان همچنان از آخرین نوآوری‌ها کپی می‌کنند. این شرکت کره جنوبی اکنون نشان داده است که تلفن های همراه تاشو در آینده چگونه باید باشند. سامسونگ چندین مشکل را همزمان حل می کند.

سامسونگ الکترونیکس

گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر 360 درجه

برای مقایسه: این چیزی است که تلفن های همراه تاشو سامسونگ در حال حاضر می توانند انجام دهند:

صفحه نمایش جدید در حال حاضر در Samsung Galaxy Z Fold 5؟

هواوی برای تلفن های همراه تاشو خود صفحه نمایشی را انتخاب کرده بود که به سمت بیرون تا می شود. با این حال، صفحه نمایش همیشه در طول حمل و نقل بدون محافظت است. با سامسونگ، صفحه نمایش می تواند به سادگی جمع شود و همچنان محافظت شود.

سامسونگ در حال حاضر در حال نصب نمایشگری در تلفن های همراه تاشو خود است که فقط قابل باز شدن است. این یک چین شفاف ایجاد می کند که قابل مشاهده و احساس است. مدتی است که گمان می رود سامسونگ به زودی به صفحه نمایش جدیدی با لولای متفاوت روی می آورد که صفحه نمایش را خم نمی کند بلکه آن را به شدت مانند یک قطره آب خم می کند. مزیت این خواهد بود که چنین است دیگر هیچ چینی در نمایشگر وجود نخواهد داشت. اما سامسونگ مزیت دیگری را نشان داده است. نمایشگر می تواند در هر دو جهت خم شود.

نمایشگر جدید سامسونگ نیز می تواند به سمت بیرون تا شود. (منبع تصویر: Samsung Display via The Verge)
البته اکنون این سوال مطرح می شود که آیا لولای 360 درجه قبلاً در گلکسی زد فولد 5 آینده استفاده خواهد شد یا خیر. این موضوع هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است. در گذشته، این شرکت اغلب فناوری‌های نمایشگر جدیدی را نشان می‌داد که مستقیماً به محصولات تبدیل نمی‌شدند. با این حال، در این صورت، این یک برد بزرگ خواهد بود، زیرا بسیاری از معایب مدل های فعلی از بین می رود. با این حال، در پایان، تنها سامسونگ می داند که صفحه نمایش جدید چقدر قوی است. در هر صورت، سامسونگ نشان می دهد که تلفن های همراه تاشو آینده چگونه باید باشند.