سامسونگ آخرین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ را برای تلفن های همراه محبوب توزیع می کند

در حالی که گوشی هوشمند رده بالای سابق سامسونگ گلکسی اس 10 به‌روزرسانی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت نمی‌کند، دارندگان گلکسی اس 10 لایت می‌توانند منتظر به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار باشند. سامسونگ در واقع توزیع این ارتقا را در اسپانیا آغاز کرده است (منبع: SamMobile). با توجه به اینکه سامسونگ اکنون از یک نسخه سیستم عامل برای اروپا استفاده می کند، قبل از آن فقط مسئله زمان است به روز رسانی نیز در آلمان موجود است.

سامسونگ در حال حاضر در حال به روز رسانی تعداد زیادی از گوشی های هوشمند به اندروید 13 و One UI 5.0 است. این همچنین شامل مدل هایی می شود که برای آخرین بار چنین به روز رسانی نرم افزاری بزرگی را دریافت کرده اند. این مدل دوچندان خاص است، زیرا تنها گوشی از این سری است که این آپدیت بزرگ را از سامسونگ دریافت کرده است.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ گلکسی اس 10 لایت اندروید 13 را دریافت می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

سامسونگ با بسیاری از گوشی‌های هوشمند، از برنامه‌ای که این شرکت برای آلمان در نظر گرفته جلوتر است. در واقع گلکسی اس 10 لایت تا دسامبر 2022 نباید با اندروید 13 عرضه شود. در واقع، سامسونگ اخیراً برنامه زمانبندی را سخت‌تر کرده و می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۲۲ تمام به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۳ را انجام دهد. توزیع قبلاً تا فوریه 2023 برنامه ریزی شده بود.

این چیزی است که می توانید با به روز رسانی اندروید 13 انتظار داشته باشید:

سامسونگ به روز رسانی های نرم افزاری بیشتری را توزیع می کند

که سامسونگ در واقع فقط همین است مدل لایت ضعیف تر سری گلکسی اس 10 با آپدیت اندروید 13 یک شگفتی واقعی است. اما دلیل خوبی نیز وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد. سامسونگ گلکسی اس 10 لایت را درست قبل از گلکسی اس 20 و چندین ماه بعد از گوشی های گلکسی اس 10 معرفی کرد. بنابراین مهم نیست که گلکسی اس 10 لایت همان نام برادران بزرگ خود را داشته باشد. گوشی‌های S10 برای به‌روزرسانی اندروید 13 بسیار قدیمی هستند، اگرچه عملکرد به راحتی کافی است. گلکسی اس 10 لایت تنها به این دلیل است که در محدوده زمانی قرار گرفته است که سامسونگ هنوز تحت پوشش آن است. اتفاقاً این باید شامل گلکسی نوت 10 لایت نیز باشد.