Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
ساعت هوشمند جدید، هدفون ANC و مینی پی سی در راه است - مجله تکنولوژی فودزیلا

ساعت هوشمند جدید، هدفون ANC و مینی پی سی در راه است

Xiaomi Buds 4 یکی دارد حذف نویز فعال (ANC) و بلوتوث 5.3 را در کنار صدای فضایی 360 درجه درک کنید. عمر باتری تا شش ساعت است، همراه با کیس شارژ باید تا 30 ساعت باشد.

Xiaomi Buds 4 در Wilderness Green. (منبع تصویر: شیائومی)

در ابتدا، این ساعت فقط در چین عرضه می شود، اما بعداً در اروپا نیز عرضه خواهد شد. شیائومی اعلام نکرده است که این مورد چه زمانی خواهد بود. در چین، ساعت شیائومی S2 معادل قیمت آن است بین 136 تا 150 یورو (منبع: شیائومی در ویبو).

شیائومی در رویداد خود در چین، نه تنها سری Xiaomi 13 و MIUI 14 را معرفی کرد، بلکه چند محصول دیگر را نیز معرفی کرد. بنابراین اکنون در میان چیزهای دیگر ایستاده است جانشین ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 آماده، به همراه هدفون داخلی جدید. برای اولین بار، سازنده در حال ورود به عرصه رایانه های شخصی کوچک با پردازنده اینتل است.

اطلاعات بیشتر در مورد ساعت شیائومی S2 در ویدیو:

در مینی هاست شیائومی یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core شامل 16 گیگابایت حافظه کاری و 512 گیگابایت حافظه SSD. یک کارت گرافیک اختصاصی دیگر در جعبه کوچک جا نمی شود. ویندوز 11 از قبل نصب شده است. دو پورت HDMI و دو پورت Thunderbolt 4 به اضافه سه پورت USB 3.2 و یک پورت LAN در دسترس هستند.

مینی پی سی جدید شیائومی. (منبع تصویر: شیائومی)

در چین هدفون های ANC وجود دارد معادل 95 یورو در رنگ‌های Salt Lake White، Moon Shadow Black و Wilderness Green. هنوز مشخص نیست که آیا آنها در خارج از چین نیز عرضه خواهند شد.

مینی هاست شیائومی: مینی پی سی با قیمت 500 یورو

تریلر از ساعت شیائومی S2

Xiaomi Buds 4: هدفون ANC جدید معرفی شد

در یک رویداد بزرگ معرفی، سازنده چینی شیائومی طیف کاملی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. نکات برجسته ساعت هوشمند جدید Xiaomi Watch S2 و هدفون Xiaomi Buds 4 ANC است. اولین رایانه شخصی کوچک با پردازنده اینتل نیز ارائه می شود.

شیائومی

شیائومی: رویداد راه اندازی با محصولات بسیار

را ساعت شیائومی S2 با AMOLED گرداین نمایشگر در دو اندازه موجود است که مشتریان می توانند قطر 42 تا 46 میلی متر را انتخاب کنند. چرم و سیلیکون به عنوان مواد برای دستبند موجود است و بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. یک نوآوری مهم به عملکردهای سلامت مربوط می شود. از جمله اینکه ساعت هوشمند می تواند ترکیب بدن و درصد چربی بدن را تعیین کند. همچنین 100 حالت ورزشی وجود دارد.

مینی پی سی شیائومی به چین می رود برای حدود 500 یورو وارد تجارت شود. سازنده هنوز به خود فکر می کند که آیا مینی هاست شیائومی و چه زمانی در این کشور در دسترس خواهد بود یا خیر.



منبع