ساعت هوشمند ارزان تر از همیشه (Prime Day)

به روز رسانی از 13 ژوئیه 2022: اپل واچ SE (41 میلی متر) معمولاً 269 یورو در آمازون قیمت دارد – بسیار ارزان. اما می تواند حتی بهتر هم باشد، زیرا ما در به اصطلاح به عنوان بخشی از روز پرایم صرفه جویی زیادی انجام می دهیم معاملات انبار. 20 درصد تخفیف ثابت در بازده چک وجود دارد. بنابراین یک اپل واچ دست دوم SE نه تنها با قیمت 244.62 یورو در دسترس است، بلکه با تخفیف صرفاً 195.69 یورو در دسترس است. (مشاهده در آمازون). از آنجایی که هر یک از این موارد یکباره است، اگر علاقه مند هستید، بهتر است زیاد فکر نکنید.

اپل واچ SE را در آمازون ببینید
20 درصد برای اعضای Prime در معاملات انبار (منبع تصویر: اسکرین شات، آمازون)
ویژگی های Apple Watch SE در ویدیو:

به خودی خود همینطور است جدید اپل واچ SE نوک قیمت واقعی در میان ساعت های هوشمند اپل – اپل یک ساعت هوشمند پیشرفته با بیشترین تنوع برنامه ها در جهان با قیمتی کمتر از 300 یورو دارد. اما آیا می توان حتی بیشتر پس انداز کرد؟

اپل واچ SE را از آمازون بخرید

Apple Watch SE: برای ساعت هوشمند چه هزینه ای می پردازیم؟

Apple Watch SE یک نکته واقعی ساعت هوشمند داخلی است. گاهی اوقات کمتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد، هنوز هم می‌توانید به یک معامله واقعی دست پیدا کنید – درست مانند امروز در روز پرایم در آمازون.

ساعت اپل
آنچه برجسته است: زمانی که به رشد قیمت در چند ماه گذشته نگاه می کنیم، تا ژانویه روند مشخصی، صعودی و نزولی را مشاهده نمی کنیم. بنابراین اگر در مورد کاهش بیشتر قیمت اپل واچ SE در کوتاه مدت حدس بزنید، ممکن است در نهایت ناامید شوید. که همیشه ارزش صبر کردن را ندارد، زیرا در مجموع، نکته داخلی ساعت هوشمند هنوز از نظر قیمت کاملاً ثابت است. ارزان تر از اپل قیمت نمایندگی ها مستقیم است به هر حال.

توضیح اپل واچ SE (ویدیوی سازنده)

اپل واچ SE: کدام را انتخاب کنیم؟

توجه: تخفیف به طور خودکار در هنگام پرداخت کسر می شود. مواظب باش: پیشنهادات فقط برای اعضای Prime اعمال می شود. هر کس می تواند یک عضویت آزمایشی رایگان به مدت 30 روز دریافت کند. بنابراین اگر فقط می‌خواهید جایزه را تضمین کنید، می‌توانید برای مدت کوتاهی عضو شوید و سپس دوباره لغو کنید.

کالای اصلی:

اما اگر بتوانید بدون نمایشگر همیشه روشن، ECG و برنامه اکسیژن خون کار کنید، با اپل واچ SE پول زیادی صرفه جویی خواهید کرد. ویژگی‌های ذکر شده فقط با اپل واچ سری 6 در دسترس هستند، اما قیمت آن‌ها در بازار آزاد حداقل کمتر از 400 یورو است، یعنی بیش از 100 یورو بیشتر. پس چه کسی به خصوص یکی ساعت هوشمند خوب و متصل مورد نیاز و کمتر “دکتر” روی مچ دست، در میان ساعت های هوشمند اپل چه کسی از نکته داخلی خوشحال خواهد شد.



منبع

اگر مستقیماً از فروشگاه اپل خرید نکنید، شش ماه پس از عرضه در بازار کمی کمتر از فروش مستقیم پرداخت می‌کنید. اینجا و آنجا هستند 10 درصد پس انداز در حال حاضر وجود دارد. که بهترین پیشنهاد ما در حال حاضر برای مثال پیدا می کنیم در آمازون. هزینه مدل طلایی 40 میلی متری اپل واچ SE را اینگونه پرداخت می کنیم در حال حاضر 269 یورو – هزینه حمل و نقل قبلاً لحاظ شده است. از طرف دیگر اپل 299 یورو قیمت دارد که 30 یورو بیشتر است.

منبع تصویر: idealo.de

اپل واچ SE برای چه کسانی ارزش آن را دارد؟ اول از همه، شما باید یک کاربر آیفون باشید. اگرچه ساعت هوشمند اپل روز به روز مستقل تر می شود، اما هنوز برای راه اندازی اولیه به آیفون نیاز است.